Το Πολύκεντρο Νεολαίας παρουσιάζει το Κουκλοθέατρο DAUDI (Clown & Puppet Theatre DAUDI) με το έργο «Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ». - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Το Πολύκεντρο Νεολαίας παρουσιάζει το Κουκλοθέατρο DAUDI (Clown & Puppet Theatre DAUDI) με το έργο «Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ».

Το Πολύκεντρο Νεολαίας συνεχίζοντας τις εκδηλώσεις για παιδιά κάθε Κυριακή πρωί παρουσιάζει τον Μιχάλη Νταουντάκη και το Κουκλοθέατρο DAUDI (Clown & Puppet Theatre DAUDI) με το έργο «Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ».



Το έργο αγγίζει το θέμα της ταυτότητας και της διαφορετικότητας των μικρών ανθρώπων, βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο – ποίημα της Mira Lobe, με ένα τρυφερό και διασκεδαστικό τρόπο.

Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί Την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 στις 12:00 το μεσημέρι στο Πολύκεντρο Νεολαίας Δ.Η. , Ανδρόγεω 2 – Ηράκλειο, με Γενική Είσοδος 3€.

Post Top Ad

.............