Του Φώτη Φωτεινού
Ο κ. Αναστασιάδης υποστήριξε ότι, παρόλο που η Ελλάδα παραμένει ελκυστικός προορισμός για την κρουαζιέρα, εντούτοις δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις για την ανάπτυξη του home porting (έναρξη και τερματισμός της κρουαζιέρας στο ίδιο λιμάνι).
«Για να μπορέσει η Ελλάδα να υποδεχθεί τα νέα κρουαζιερόπλοια και να απαγκιστρωθεί από την συσχέτιση με την Τουρκία, θα πρέπει να δημιουργηθούν επαρκείς λιμενικές υποδομές, τουλάχιστον σε 6 λιμάνια της χώρας», δήλωσε ο κ. Αναστασιάδης.
Πλην του Πειραιά, τα λιμάνια αυτά είναι του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Κέρκυρας και του Κατάκολου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο δ.σ. της Celestyal επισήμανε ότι η ανάπτυξη της κρουαζιέρας θα μπορούσε να υλοποιηθεί με την μορφή των παραχωρήσεων των προβλητών κρουαζιέρας στις εταιρείες του κλάδου.
Για παράδειγμα, υπενθύμισε την πρόταση της εταιρείας για την εκμετάλλευση του Λαυρίου, η οποία – ωστόσο – δεν ευοδώθηκε, αφού δεν κατέληξαν σε επιτυχία οι διαπραγματεύσεις με το ελληνικό δημόσιο.
Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η Celestyal Cruises ενισχύει τη παρουσία της στο Πειραιά, επιμηκύνοντας την τουριστική περίοδο.
Στόχος της εταιρείας είναι η πραγματοποίηση κρουαζιέρας όλο το χρόνο στο Αιγαίο, ενδυναμώνοντας το homeporting.
Πέρα από τις ανωτέρω εξελίξεις, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι ο Κρις Θεοφιλίδης αναλαμβάνει νέος διευθύνων σύμβουλος, αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Αναστασιάδη, η θητεία του οποίου λήγει στις 30 Ιουνίου.
Ο κ. Θεοφιλίδης εργάζεται στον κλάδο της κρουαζιέρας από το 2006. Διετέλεσε αντιπρόεδρος Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Celestyal Cruises από τον Οκτώβριο του 2014, ενώ από τον Ιανουάριο του 2017 κατέχει τη θέση του Chief Operating Officer (COO) της εταιρείας, στηρίζοντας τον CEO σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων της.