“Η δική μου μέρα” η ταινία του Γυμνασίου Αλικιανού συμμετέχει σε φεστιβάλ στην Ιταλία - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

“Η δική μου μέρα” η ταινία του Γυμνασίου Αλικιανού συμμετέχει σε φεστιβάλ στην Ιταλία


Σε φεστιβάλ στην Padova της Ιταλίας συμμετέχει ταινία του Γυμνασίου Αλικιανού.
Πρόκειται για το ντoκιμαντέρ “Η δική μου μέρα”, που δημιουργήθηκε από  ομάδα μαθητών, γονέων και εκπαιδευτκών, στο πλαίσιο της δράσης “Αληθινές Ιστορίες / CRete Education Documentary Project” (CR.E.DOC) του εκπαιδευτικού προγράμματος cine Μαθήματα που σχεδιάζει και υλοποιεί το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων.
“Η δική μου μέρα” συμμετέχει στο “XI international short film festival CORTI A PONTE” (26 Απριλίου).



Σε ό,τι αφορά την υπόθεση της ταινίας:
«Η μέρα του Αντώνη δεν είναι ίδια με αυτή των άλλων παιδιών. Ο μικρός μαθητής της α΄ γυμνασίου ξετυλίγει μπροστά στα μάτια μας την καθημερινότητα και τη ζωή του, μία ζωή που μοιράζεται ανάμεσα στις υποχρεώσεις του σχολείου από τη μια και τις απαιτήσεις της βιοπάλης από την άλλη, στα χωράφια και τα ζώα, μαζί με την οικογένειά του.
Τα λόγια του και η απλότητά του μάς χαρίζουν ένα μάθημα πραγματικής ζωής, ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας και μας θυμίζουν την ομορφιά της παιδικής αθωότητας και την ελπίδα για το αύριο που έρχεται!».


“Η δική μου μέρα” η ταινία του Γυμνασίου Αλικιανού συμμετέχει σε φεστιβάλ στην Ιταλία

Post Top Ad

.............