H Attica, αποκτώντας την HSW, κυριαρχεί στο Αιγαίο, η Minoan ενισχύει το στόλο της - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

H Attica, αποκτώντας την HSW, κυριαρχεί στο Αιγαίο, η Minoan ενισχύει το στόλο της

Κι άλλες ανακατατάξεις, πλέον των υφισταμένων, ενδέχεται να επιφέρει ο πλήρης έλεγχος της HSW από την Attica (BlueStar, Superfast).
H Attica αποκτά δεσπόζουσα θέση στο Αιγαίο, ενώ η Minoan ενισχύει το στόλο της με 1 σύγχρονο πλοίο και 1 νέα γραμμή (Ηράκλειο – Σαντορίνη).
Αυτά είναι τα άμεσα και προφανή αποτελέσματα του deal μεταξύ Attica και ομίλου Γκριμάλντι για την HSW.
Ως γνωστόν, η συμφωνία προβλέπει τα ακόλουθα:
-Πώληση από τις Μινωικές Γραμμές στην ATTICA των 37.667.504 μετοχών της εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ, οι οποίες αντιπροσωπεύουν σήμερα ποσοστό 48,53% του καταβεβλημένου μετοχικού της κεφαλαίου της, έναντι τιμήματος 78.500.000 ευρώ.
-Αγορά του πλοίου «SUPERFAST XII» από εταιρεία του Ομίλου Grimaldi, κύριο μέτοχο των Μινωικών Γραμμών, το οποίο ανήκει στην ATTICA Ανώνυμος Εταιρεία Συμμετοχών, έναντι συνολικού τιμήματος 74.500.000 ευρώ.
-Αγορά από τις Μινωικές Γραμμές του ταχύπλοου πλοίου «HIGHSPEED 7» από την εταιρεία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ, έναντι συνολικού τιμήματος 25.000.000 ευρώ.
Αρκετοί χαρακτήρισαν την ανωτέρω συμφωνία «αμοιβαία επωφελή», ωστόσο με ενδιαφέρον αναμένονται τα επόμενα βήματα και εξελίξεις, όπως:
-Η δρομολογιακή πολιτική της Attica, με την απόκτηση της HSW. Πόσω μάλλον, όταν αποτελεί μονοπώλιο σε κάποιες γραμμές, όπως του Β. Αιγαίου.
-H δρομολογιακή πολιτική της Minoan και η τυχόν είσοδό της σε νέες γραμμές.
-Τυχόν εξελίξεις στην ΑΝΕΚ, η οποία έχει πιστώτρια τράπεζα και μέτοχο την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία θέλει να απεμπλακεί από τον κλάδο.
Μάλιστα, ορισμένοι βλέπουν… μακρύτερα, θεωρώντας ότι, πέρα από επιχειρησιακές, ενδέχεται να υπάρξουν και μετοχικές ανακατατάξεις.
Ωστόσο, αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά συρρικνώνεται σε λιγότερες εταιρείες, κάτι το οποίο, εάν και αποτελεί οικονομική αναγκαιότητα, εγκυμονεί κινδύνους για τον καταναλωτή / επιβάτη και τον επαγγελματία χρήστη, σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών.

Post Top Ad

.............