( ΠΑΡΟΥΣΙΑ ) ΜΕ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΓΕΜΑΤΑ ΧΑΝΙΑ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

( ΠΑΡΟΥΣΙΑ ) ΜΕ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΓΕΜΑΤΑ ΧΑΝΙΑ


Τριάντα τέσσερις πίνακες ζωγραφικής του Μανώλη Γεωργαράκη, “πλημμυρισμένοι” από όμορφες νοσταλγικές εικόνες, που ξεπηδούν μέσα από τις αναμνήσεις της  παιδικής του ηλικίας στα Χανιά, φιλοξενούνται στο Γιαλί Τζαμισί, στην έκθεση ζωγραφικής με τίτλο “Παρουσία”.


Οπως ανέφερε ο κ. Γεωργαράκης «γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Χαλέπα, σ’ έναν τόπο πολλαπλώς ιδιαίτερο και ευνοημένο σε ομορφιά, γραφικότητα, αλλά και ιστορία! Στα παιδικά μας  χρόνια γέμιζε η ψυχή μας από τα χρώματα, τα αρώματα, τα σχήματα, αλλά και τους ήχους του τόπου εκείνου, της εποχής εκείνης. Ετσι, αν και “μ’ έσπρωξε η ζωή” για αλλού, όλα αυτά απετέλεσαν έναν αναμνησιακό ομφάλιο λώρο με τον τόπο αυτό, που δεν κόπηκε ποτέ. Αλλωστε τι άλλο είναι η πατρίδα του κάθε ανθρώπου, παρά οι αναμνήσεις της παιδικής του ηλικίας».


Ο ίδιος υπογράμμισε ακόμα ότι «μετά από μία μακρόχρονη απουσία από τον τόπο μου, με αυτή μου την έκθεση κάνω μια προσπάθεια να βγάλω από μέσα μου “κάτι” και κάποια απ’ όλα αυτά που έζησα να τα “ζωντανέψω” και να αποδώσω το αξιοπρόσεκτο, εκεί όπου αυτό, ίσως, δεν φαίνεται σαν τέτοιο. Επιπλέον όμως και κυρίως για να δηλώσω μια ουσία στον τόπο τον οποίο γεννήθηκα και μεγάλωσα, όμως δεν έζησα και δεν χάρηκα, ενώ δεν μου δόθηκε η ευκαιρία -ή δεν μπόρεσα-να προσφέρω». «Η έκθεση με κάνει  διστακτικό και αμήχανο, αφού παρουσιάζω έργα μου για πρώτη φορά στους φίλους και συντοπίτες μου, έπειτα από μια τόσο μακρόχρονη απουσία» κατέληξε ο κ. Γεωργαράκης.


ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

.............