Ο Νικος Καλογιαννακης υποψηφιος δημοτικος συμβουλος με τον συνδυασμο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ του Γιωργου Σισαμακη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Ο Νικος Καλογιαννακης υποψηφιος δημοτικος συμβουλος με τον συνδυασμο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ του Γιωργου Σισαμακη



Ονομάζομαι Καλογιαννάκης Νίκος και γεννήθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης στις 16 Φεβρουαρίου 1975. Τα παιδικά μου χρόνια πέρασαν δημιουργικά ανάμεσα στο γραφικό χωριό της μητέρας μου, τα Άνω Μούλια, στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας και στον Ξηροπόταμο Ηρακλείου. Αποφοίτησα από το 2ο ΤΕΛ Ηρακλείου και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων (Σ.Τ.Ε.) Ηρακλείου. Η επαγγελματική μου πορεία εμπλουτίζεται με ποικίλες επαγγελματικές σχέσεις ιδιωτικού δικαίου στο χώρο του επισιτισμού και της υγείας. Το 2003 έχοντας επιτύχει την ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών στο Ι.Ε.Κ  ΕΚΑΒ Ηρακλείου, διορίζομαι ως μόνιμος υπάλληλος στην υπηρεσία του ΕΚΑΒ Αθηνών και το 2007 μετατίθεμαι πλέον μόνιμα στην πόλη μας. Πέραν της επαγγελματικής μου ιδιότητας ως Διασώστης- Πλήρωμα ασθενοφόρου και θέλοντας να προσφέρω από μια διαφορετική θέση, εκλέγομαι στο Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ 4ης Περιφέρειας Κρήτης για εννέα συνεχόμενα έτη, εκ των οποίων τα έξι τελευταία ως πρόεδρος. Κατέχοντας ενεργό ρόλο, έχω διοργανώσει διάφορες δράσεις σχετιζόμενες με την εκπαίδευση και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων. Επίσης, είμαι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού ΕΚΑΒ (ΠΟΠΕΚΑΒ) και Πρόεδρος της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων ΕΚΑΒ Κρήτης. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο υπέροχα παιδιά.  

Post Top Ad

.............