Ένα θέμα απο τα πολλά που ταλαιπωρεί τον τελευταίο καιρό τον κλάδο των Σχολών οδηγών ανέδειξε με έρευνα και επιστολή που απέστειλε στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ο δάσκαλος οδήγησης στο Ηράκλειο κύριος Μιχάλης Μεραμβελιωτάκης.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ο ίδιος.
Εδώ και μερικά χρόνια υποστηρίζαμε αυτό που προκύπτει από την κείμενη νομοθεσία, ότι το ανώτατο όριο ταχύτητας που πρέπει ν' αναγράφεται στο πίσω μέρος των μεγάλων οχημάτων (φορτηγά - λεωφορεία), είναι αυτό που αναφέρεται ως ανώτατο όριο στην κατηγορία τους και όχι εκείνο που παρατηρείται σε πολλά οχήματα, δηλαδή η αναγραφή δύο και τριών ορίων ταχύτητας με την πρόφαση ότι κινούνται σε διαφορετικά οδοστρώματα.
Γι' αυτόν τον λόγο υπήρξαν και πολλές βεβαιώσεις παράβασης.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ο ίδιος.
Εδώ και μερικά χρόνια υποστηρίζαμε αυτό που προκύπτει από την κείμενη νομοθεσία, ότι το ανώτατο όριο ταχύτητας που πρέπει ν' αναγράφεται στο πίσω μέρος των μεγάλων οχημάτων (φορτηγά - λεωφορεία), είναι αυτό που αναφέρεται ως ανώτατο όριο στην κατηγορία τους και όχι εκείνο που παρατηρείται σε πολλά οχήματα, δηλαδή η αναγραφή δύο και τριών ορίων ταχύτητας με την πρόφαση ότι κινούνται σε διαφορετικά οδοστρώματα.
Γι' αυτόν τον λόγο υπήρξαν και πολλές βεβαιώσεις παράβασης.
Οι διαφορετικές λοιπόν απόψεις, μας ανάγκασαν να κάνουμε το σχετικό ερώτημα στο Υπουργείο Υποδομών Και Μεταφορών και να λάβουμε την παρακάτω απάντηση, την οποία δημοσιεύουμε προς ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων για τη σωστή αντιμετώπιση της συγκεκριμένης περίπτωσης.
Με εκτίμηση,
Μεραμβελιωτάκης Μιχαήλ