Κοντραμπαντιέρης είμαι εγώ με πάνω απο 120 εκπομπές και διεθνή βραβεία - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Κοντραμπαντιέρης είμαι εγώ με πάνω απο 120 εκπομπές και διεθνή βραβεία

Ο Νίκος Μακαρώνας ζει και εργάζεται στο Ηράκλειο Κρήτης, παραγωγός και παρουσιαστής της βραβευμένης εκπομπής "Κοντραμπαντιέρης είμαι εγώ" στα πρώτα ραδιοφωνικά βραβεία Ελλάδας/Κύπρου αλλα πάνω από όλα λάτρης της καλής μουσικής!


Από τους πρώτους συνεργάτες αλλα και φίλος μας, ήδη έχει ξεπεράσει στην παραγωγή  και προβολή πάνω από 120 εκπομπές και συνεχίζει να συναρπάζει την προσοχή μας κάθε εβδομάδα με όμορφα μελωδικά ταξίδια στις αναμνήσεις, στα πάθη, στα συναισθήματα μέσα στον χρόνο μ' ένα παλιό σκαρί φορτωμένο όνειρα και μουσικές...

Post Top Ad

.............