Στου Οκτώβρη τη λήθη - της Ζωής Δικταίου - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Στου Οκτώβρη τη λήθη - της Ζωής Δικταίου


Βρήκα δυο φιλιά
στην τριανταφυλλιά.
Στης καρδιάς σου το κύμα
στης μορφής σου το σχήμα,
ο Οκτώβρης  με φέρνει
κι ότι έχω, εκεί γέρνει
με τη θύμηση μόνο
μετράω το χρόνο,
στη δική σου ιστορία
με την ίδια απορία.

Νένα », Λάδι σε μουσαμά
Σπύρος Τρούσας

Στη σιωπή θα με βρεις,
τι μπορείς να μου πεις;
Η αγάπη είναι φύλλα
και γλυκιά ανατριχίλα.
Όλα αυτά που φοβάμαι
και ακόμη λυπάμαι,
στα μεγάλα ταξίδια
όλα έμειναν ίδια.
Μόνο εσένα δεν έχω
μα και πάλι αντέχω.

Ανατέλλεις με λέξεις
είσαι σ’ όλες τις σκέψεις,
με τα άλυτα μάγια
στης ψυχής τα καρνάγια.
Πώς ν’ αγγίξω ουρανό;
Στην καρδιά το κενό
έλα, κάτι, απόψε να γίνει
να γελάς, με τη νέα σελήνη.
Στου Οκτώβρη τη λήθη
ακριβό παραμύθι.

Ζωγραφίζω σκουριές
μόνο εσύ, δεν μου φταις.
Απ’ του νου τα σοκάκια
αντιγράφω στιχάκια
και στον έρημο δρόμο
με μαντήλι στον ώμο,
περπατώ από ώρα
ν’ ανταμώσω τη μπόρα.
Είμαι μόνη, χωρίς…
Και βραδιάζει νωρίς.



Αύριο… εν ονόματι της Αγάπης
Ζωή Δικταίου

Κέρκυρα  1  Οκτώβρη 2015










Post Top Ad

.............