ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΙΚΤΑΙΟΥ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΙΚΤΑΙΟΥ


Γεννήθηκα  και μεγάλωσα στην Κρήτη, στον παραμυθένιο τόπο της Δίκτης, της Σελένας. Το Τζερμιάδο είναι το χωριό μου. Εκεί έμαθα και τα πρώτα γράμματα.
 Δεν έγινα δασκάλα όπως ονειρευόμουν όταν ήμουν  παιδί. Το σύμπαν, είχε άλλα  σχέδια ανοίγοντας μου την πόρτα στην Τουριστική Εκπαίδευση.
 Ζω στην Κέρκυρα. Είμαι παντρεμένη και τιμούν τη ζωή μου δύο παιδιά. Καταθέτω πάντα με σεβασμό την ευγνωμοσύνη μου στο φως και στο ταξίδι του, αυτό που δικαιώνει την αιωνιότητα και δικαιώνεται ταπεινά στη σιωπή, χωρίς  θόρυβο, στο καθαρό βλέμμα και στο δάκρυ.
 Εργάζομαι από το 1984  στις Επαγγελματικές Σχολές του Υπουργείου Τουρισμού
Συμμετείχα στη νεότητα μου, σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και είναι αλήθεια, έλαβα αρκετές διακρίσεις.
 Το  πρώτο βιβλίο μου από τις εκδόσεις Έψιλον, αφορά στην  παιδική λογοτεχνία  και έχει τίτλο « Ιστορίες για φεγγάρια ».
 Δισκογραφικά έχω συνεργαστεί με το Γιάννη Νικολάου και το Νίκο Ανδρουλάκη.
Το δεύτερο βιβλίο μου από τις εκδόσεις Φίλντισι, είναι μυθιστόρημα  και τιτλοφορείται «Αύριο, νυχτώνει φθινόπωρο».
 Πιστεύω στην αγάπη. Με γοητεύουν όλα τα κιτρινισμένα χαρτάκια της θύμησης  όπως και τα ξεφτισμένα αποκόμματα από τις δαντέλες του παλιού καιρού.
 Μου αρέσει η βροχή. Προτιμώ τη μωβ ομπρέλα, μα έχω πάντα και μια κόκκινη για να  μπορώ να πληγώ







Post Top Ad

.............