ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ( ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ) ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΒΙΤΟΥΡΙ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ( ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ) ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΒΙΤΟΥΡΙ


Άνοιξα την κασετίνα και μύρισα. ξυσμένα μολύβια και μνήμες... 
Καλοκαίρια στο χωριό, κι εμείς παιδάκια με την ξαδέρφη μου στο τραπέζι της κουζίνας, ώρες ολόκληρες σ' εκείνα τα μπλοκ ιχνογραφίας... Εγώ να παλεύω να χωρέσω τη φαντασία κι εκείνη να γελάει...
Και σκέφτηκα "γιατί όχι"; 
Απ' όλα τα απλά, το πιο απλό, το μολύβι. 



Ναι, αλλά τι θα μπορούσα να πω μ' ένα μολύβι; Ξεκίνησα δειλά να μουτζουρώνω κι ύστερα... εικόνες που με κάποιο τρόπο με βρήκαν ή τις βρήκα, τι σημασία έχει; Το χαμόγελο ενός φίλου, το θολό τζάμι ενός παραθύρου, η γλύκα ενός φιλιού, η μουσική, μια παλιά φωτογραφία... Όλα βρίσκονταν στις μύτες τον μολυβιών μου και περίμεναν να τα βάλω στο χαρτί ώστε να πουν τις μικρές ιστορίες τους... 
Μαζί μου παρέσυρα και τη Μαρία, μαθήτρια μου και φίλη. Στην αρχή γιατί η αρχή είναι πάντα ένα μολύβι. Κι έπειτα γιατί παθιάστηκε κι εκείνη. Κάπως έτσι γέμισαν τα μπλοκ και αποφασίσαμε να τα μοιραστούμε μαζί σας...Μ.Β.




ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ( ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ) ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΒΙΤΟΥΡΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Post Top Ad

.............