ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ



Η αγάπη μας για τον τόπο μας  και την φωτογραφία, μας έδωσε την αφορμή να περιηγηθούμε στην άγνωστη, άγρια, και ήρεμη Κρήτη καταγράφωντας και αποτυπώνοντας, τις πόλεις και τα χωριά της,
τους Ανθρώπους της, αλλά και καθετή που την αγγίζει.
Μαρτυρίες, πολιτιστικά, λαογραφικά, ιστορικά στοιχεία,
μύθους και θρύλους.
Σας Αντώνης Γενναράκης δεν περίμενα  πρίν απο χρόνια όταν δημιούργησα το site ότι θα αγαπήσω τόσο πολύ ανθρώπους, μέρη, ήθη και έθιμα του τόπου που μεγάλωσα .
ανακάλυψα γωνιές της Κρήτης, γεύτηκα μυρωδιές, βόλεψα την ψυχή μου κάτω απο ασκιανούς, έμπλεξα τα λόγια μου με ντοπιολαλιες διαφορων περιοχων κρατησα στο μυαλο μου στη ψυχη μου αλλα και στο αρχειο μου φωτογραφιες Ανθρωπων που γνωρισα. Περασα απο χωρια και μου ανοιξαν πορτες που προσφεραν λογια και αγκαλιες κεραστηκα τσικουδιες και μοιραστηκαν μαζι μου κρασι. Με φιλεψατε με αγαπησατε και σας αγαπησα. Φωτογραφισα πιθανον το χωριο σας σε αλλους παλι δεν εχω παει ακομα μα το οδοιπορικο συνεχιζεται και εχουμε δρομο ακομα. Συνεργατες μου που αρθογραφουν θελω να ευχαριστησω για την πολυτιμη βοηθεια τους για την κοινη μας αγαπη για τον σκοπο μας να προβαλουμε την Κρητη και μονο χωρις κιτρινισμους και εμπαθειες. Ολους εσας που αναγνωριζεται την προσπαθεια μας και μας στηριζεται με την επισκεψιμοτητα που μας δινεται αλλα και με την γνωριμια σας ολων οσων εχω γνωρισει.Να σας εχει ο Θεος καλα με υγεια και να μας συγχωρησετε αν αθελα μας σας εχουμε στενοχωρησει. Εχω εισπραξει ομορφα βηματα συντροφιας στο διαβα που ξεκινησαμε απο Σητεια μεχρι τα Χανια η Κρητη ειναι μια κπως και η Ανθρωποι και η Ανθρωπια τους. Σας ευχαριστουμε πολυ για την αγαπη σας και σας υποσχομαι μια μαζωξη με ομορφες κουβεντες και με ενα κρασι.

Τα υπεροχα λογια των ευχων σας με συγκινησαν και σας μοιραζ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ


Post Top Ad

.............