ΚΡΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ- ΜΠΑΡΕ, ΜΠΑΡΕΣΚΙΑΣ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΚΡΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ- ΜΠΑΡΕ, ΜΠΑΡΕΣΚΙΑΣ

ΚΡΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ- ΜΠΑΡΕ, ΜΠΑΡΕΣΚΙΑΣ

Μπάρε, μπάρεμου : τουλάχιστον

«Πάρε μου μπάρε μου το νου να μην καταλαβαίνω, πως από σένα προκοπή δεν έχω ν΄ανιμένω»
«Δώσε μου, μπάρεμου καιρό να φύγω αγάλια αγάλια, γιατί εσύ με πόδωκες σε τουνανέ τα χάλια».


Μπαρεσκιάς: τουλάχιστον, επιτέλους

«Μια στάλα ελπίδα μου ΄φηκες και θες μ΄αυτή να ζήσω, π’αρε την μπαρεσκιάς κι αυτή, σιγά σιγά να σβήσω».
«Αγάπησέ με μπαρεσκιάς , αφού με θες κοντά σου κι όι να με ΄χεις , κι αλλουνού να δίδεις τη γκαρδιά σου».



Μ.Ι.ΙΔΟΜΕΝΕΩΣ-ΚΡΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............