ΠΑΜΕ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΜΕ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

     Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου για παιδιά 4-8 ετών

    Διάρκεια προγράμματος: 90 λεπτά



    Στόχοι του προγράμματος:
*      Η γνωριμία των παιδιών με τις έννοιες της ιστορίας και της προϊστορίας.
*      Η πρώτη επαφή με τα υλικά κατάλοιπα του μινωικού πολιτισμού.
*      Η καλλιέργεια της θετικής στάσης απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά.
*      Η βιωματική προσέγγιση του παρελθόντος.
*      Η θετική προσέγγιση του μουσειακού περιβάλλοντος.

      Δομή του προγράμματος

     Α’ σταθμός: Γνωριμία (κήπος του μουσείου)
*      Γνωριμία της ομάδας με τη μουσειοπαιδαγωγό
*      Εισαγωγή στην έννοια του μουσείου/συλλογή- ορισμός κανόνων
*      Χωρισμός σε μικρότερες ομάδες

     Β’ σταθμός: Η έννοια του παρελθόντος (1η αίθουσα)
*      Κάθε ομάδα παίρνει κάρτες ντόμινο.
*      Ξεκινώντας από το σήμερα φτιάχνουμε τη χρονογραμμή μας ως τα μινωικά χρόνια

      Γ’ σταθμός: Εξερευνώντας τα συναισθήματα (1η αίθουσα)
*      Κάθε ομάδα παίρνει την εικόνα ενός ειδωλίου και προσπαθεί να το εντοπίσει στις προθήκες της αίθουσας.
*      Βάζουμε εκφράσεις στο πρόσωπο του ειδωλίου και φτιάχνουμε την ιστορία του.

     Δ’ σταθμός: Αναζητώντας τα αντικείμενα του μουσείου
*      Κάθε ομάδα παίρνει τέσσερις κάρτες με τα περιγράμματα αντικειμένων που θα συναντήσουμε στη βόλτα μας.
*      Κάθε φορά που συναντάμε αντικείμενο μιας ομάδας το εξερευνούμε.
*      Στο τέλος παρατηρούμε όλες τις καρτέλες και προσπαθούμε να τις ομαδοποιήσουμε:
*      Αθλητισμός – Διασκέδαση
*      Αγγειοπλαστική – καθημερινά αντικείμενα
*      Ιερά αντικείμενα

    Ε’ σταθμός: Τοιχογραφίες (αίθουσα τοιχογραφιών)
*      Οι ομάδες παίρνουν από ένα παζλ που απεικονίζει μια μινωική τοιχογραφία
*      Πρίγκιπας με τα κρίνα
*      Γαλάζιες κυρίες
*      Δελφίνια

*      Αφού ολοκληρώσουν τα παζλ, παρατηρούν τις τοιχογραφίες και βρίσκουν τις διαφορές με τις εικόνες των παζλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............