ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΚΑΛΕΒΙΑΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟ ΤΑ ΜΩΡΑ ΚΛΑΙΝΕ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΚΑΛΕΒΙΑΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟ ΤΑ ΜΩΡΑ ΚΛΑΙΝΕ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ

Η μητέρα μου κατάγεται από τη Σητεία Κρήτης. Έξω από το χωριό μας, στο Πισκοκέφαλο (το χωριό του Βιτσέντζου Κορνάρου), υπάρχει μια Εκκλησία και δίπλα ένα νεκροταφείο. Η περιοχή λέγεται Σκλαβεδιάκο.
Ένα απόγευμα κατά τις 6 η ώρα είχε πάει ένας πρώτος ξάδερφος της μάνας μου με ένα ντόπιο αγρότη να μαζέψουν ντομάτες. Ο θείος μου ο Μανώλης είναι άτομο ορθολογικό και δεν καταλαβαίνει ούτε θεούς ούτε δαίμονες. Ξαφνικά ενώ μάζευαν ντομάτες ακούστηκε κλάμα μωρών. Ήταν σαν να κλαίγανε πολλά μωρά!!

Ο θείος μου ταράχτηκε λίγο και πίστεψε πως ήταν τίποτα γάτες. Το κλάμα συνεχιζόταν και ρώτησε τον αγρότη τι είναι αυτά. Ο αγρότης που είχε συνηθίσει να πηγαίνει εκεί, του είπε πολύ απλά πως ήταν το κλάμα μωρών που είχαν θάφτει εκεί στο νεκροταφείο αβάφτιστα. Του είπε να μη δώσει σημασία και πως ακούγονται πολλές φορές.
Ο θείος μου δεν τον πίστεψε και άρχισε να πηγαίνει κοντά στο νεκροταφείο όπου ακούγονταν τα κλάματα. Όσο πιο πολύ πλησίαζε στο νεκροταφείο, τόσο πιο δυνατά ήταν και τα κλάματα. Και τη στιγμή που έφτασε στο νεκροταφείο και είδε τους πρώτους τάφους τα κλάματα αυτόματα σταμάτησαν και άρχισαν να ακούγονται από πίσω του!!!
Γύρισε και άρχισε γρήγορα να τρέχει στο αμάξι! Ο αγρότης του φώναζε να μη φοβάται αλλά τα κλάματα συνεχιζόντουσαν και ήταν και πιο δυνατά! Μπήκε με τον αγρότη στο αμάξι και έβαλαν μπροστά. Τα κλάματα ήταν πολύ δυνατά σαν να ήταν πολλά μωρά γύρω από το αμάξι! Όσο έτρεχε τα μωρά ακουγόντουσαν δίπλα του για 200 ακόμα μέτρα! Μετά από λίγο σταματούσαν σταδιακά ώσπου σταμάτησαν εντελώς.
Όταν ήρθε στο χωριό ήταν κατακίτρινος από το φόβο. Εγώ μετά με κάτι φίλους ρώτησα στο χωριό και η πλάκα είναι πως μου είπαν πως τα μωρά ακούγονται πολύ συχνά και πως είναι μωρά που τα έθαψαν χωρίς να τα βαφτίσουν.



http://orthodoxianpress.com/

1 σχόλιο:

  1. Ωραία η αφήγηση, αλλά ελλειπής. Δεν μας λέει πότε ξύπνησε ο θείος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Post Top Ad

.............