Επίσκεψη πραγματοποιήσε ο Γιάννης Λιονάκης μαζί με τον κύριο Χαράλαμπο Φασουλά στις ρωγμές επί του οδοστρώματος στο ΒΟΑΚ - Κρήτη πόλεις και χωριά

11zon_created-GIF

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25BF+%25CE%25BA%25CF%2581%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25B7
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Επίσκεψη πραγματοποιήσε ο Γιάννης Λιονάκης μαζί με τον κύριο Χαράλαμπο Φασουλά στις ρωγμές επί του οδοστρώματος στο ΒΟΑΚ


76697327_3118948721453722_6793179386435600384_o

Επίσκεψη πραγματοποιήσε ο Γιάννης Λιονάκης μαζί με τον κύριο Χαράλαμπο Φασουλά,Δρ Γεωλόγο ,Υπεύθυνο του τμήματος Γωπικοιλότητας του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας ,στις 2 μεγάλες επάλληλες ρωγμές επί του οδοστρώματος στα Λινοπεράματα.

76906174_3118948744787053_2299144028463038464_o

77394085_3118946428120618_5395499292041412608_o



Ιό παρατηρήσεις που μπορούν με μια πρώτη εικόνα που είχαμε είναι πως οι ρωγμές έχουν πεταλοειδές σχήμα που αγκαλιάζουν σχεδόν όλο το εύρος του οδοστρώματος ,φτάνοντας μέχρι κα το μέσο του εσωτερικού ρεύματος κυκλοφορίας.
Το κοίλο τμήμα της πρώτης ρώγμωσης φαίνεται να έχει υποστεί ήδη μικρή καθίζηση της τάξης μερικών εκατοστών.

77074393_3118947641453830_7907177359080423424_o

76228032_3118947238120537_9073799998340071424_o

Ο έλεγχος που έγινε στο υποκειμένο του δρόμου υπόστρωμα και στο πρανές έδειξε ότι στο σημείο αυτό το υπόστρωμα αποτελείται, σε μεγάλο τμήμα του,από σαθρές επιχωματώσεις οι οποίες είναι μάλιστα εμποτισμένες σε νερό.

76747331_3118949864786941_3152460305401905152_o

Το σαθρό αυτό υπόστρωμα φτάνει μέχρι και 15-20 μέτρα κάτω απο τη στάθμη του δρόμου προς τη θάλασσα,ενώ σχηματίζει μια ζώνη πλάτους μέχρι 10 μέτρα.
Το πρόβλημα των ρωγμώσεων φαίνεται ότι οφείλεται στην παροχέτευση μεγάλων ποσοτήτων όμβριου νερού στο πρανές, αμέσως δίπλα και κάτω απο την άσφαλτο, στο σημείο ακριβώς που το βόρειο άκρο της μεγαλύτερης ρωγμής εξέρχεται του οδοστρώματος.
Το νερό στο σημείο αυτό έχει αρχίσει να υποσκάπτει το πρανές, όχι όμως και το παράπλευρο της ασφάλτου χωμάτινο τμήμα του δρόμου. Ισως το όμβριο νερό που συγκεντρώνεται στο κανάλι αποστράγγισης στην άκρη του δρόμου να βρίσκει δίοδο κάτω απο την άσφαλτο και να εκφορτίζεται στο πρανές στο απέναντι άκρο του δρόμου.

76710831_3118946688120592_562261603307749376_o

Η κατάσταση έχει τα χαρακτηριστικά έναρξης μικρής, τοπικής κατολίσθησης λόγω του εμποτισμού και της υποσκαφής του τμήματος αυτού του σαθρού υποβάθρου του οδοστρώματος που αποτελείται απο τις επιχωματώσεις.

78260275_3118946328120628_5672149315376644096_o

Σίγουρα θα πρέπει άμεσα να αποτραπεί η παραπέρα εκφόρτιση όμβριων υδάτων στο τμήμα αυτού του πρανους στο εξωτερικό τμήμα του δρόμου, καθώς και να αποστραγγιστεί και να σταθεροποιηθεί το τμήμα του πρανούς με τις επιχωματώσεις.
Με πιο απλά λόγια ,έχει μπει νερό κάτω από την άσφαλτο πιθανόν από το παραπάνω φρεάτιο του δρόμου και βγαίνει προς την θάλασσα δημιουργώντας αυτές τις ρωγματώσεις και που αν δεν εντοπιστεί και κλειστεί αυτή η δίοδος του νερού το πρόβλημα θα ενταθεί .
Σημ.Η περιφέρεια κάλυψε πάλι αυτές τις ρωγμές,αλλά το θέμα είναι ,από ότι φαίνεται ,πιο σοβαρό ,και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης .

76688885_3118950041453590_6501494014036934656_o

Μαθαίνουμε πως λειτουργούν προς αυτήν την κατεύθυνση οι υπηρεσίες ,και βέβαια το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο ,δεν είναι τόσο εύκολο στην αποκατάσταση του κυρίως λόγω των εδαφολογικών και γεωμετρικών συνθηκών .
Δηλαδή ,πάντα με τον κοινό νου,πρέπει να ετοιμαζόμαστε για πολλά πολλά επιπλέον χιλιόμετρα,και ποιος ξέρει για πόσο χρόνο.

77124722_3118946571453937_5912074791350697984_o

Post Top Ad