Μαθητές από την Κρήτη ανακαλύπτουν τον κόσμο του Τουρισμού - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Μαθητές από την Κρήτη ανακαλύπτουν τον κόσμο του Τουρισμού

Ο οργανισμός The Tipping Point (TTP) με την υποστήριξη και σε συνεργασία με το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, υλοποίησε τη δράση “Συνδέοντας σχολεία της Κρήτης με τον κόσμο του Τουρισμού”.

Σκοπός ήταν η ανάδειξη της αξίας του Τουρισμού, η κάλυψη της ανάγκης για ενημέρωση των μαθητών για τον συγκεκριμένο κλάδο, καθώς και η ανάπτυξη τουριστικής συνείδησης που “βλέπει” πέρα από τα παραδοσιακά πρότυπα επαγγελμάτων και εμπειριών εντός τουριστικής σεζόν.



Ομάδες μαθητών από επτά σχολεία των νομών Λασιθίου, Ρεθύμνου και Χανίων, είχαν την ευκαιρία συζητώντας μέσω live video με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου να μάθουν ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που οφείλουν να έχουν τα στελέχη του Τουριστικού κλάδου, πώς  μπορεί να συνδεθεί και να αξιοποιηθεί η κρητική παράδοση με τον Τουρισμό, πώς λειτουργεί μια ξενοδοχειακή μονάδα, τι είναι ο αλιευτικός τουρισμός κ.ά. 

Στελέχη της bluegr Hotels & Resorts από όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων και των κεντρικών γραφείων και leaders του LoveGreece.com από τους κλάδους του αγροτουρισμού, της επιχειρηματικότητας, των παραδοσιακών τεχνών κ.ά. αποτέλεσαν μια κοινότητα 31 μεντόρων, προκειμένου να παρουσιάσουν το επάγγελμα με το οποίο ασχολούνται, να μοιραστούν την εμπειρία τους, να απαντήσουν σε ερωτήματα των μαθητών, καθώς και να μιλήσουν στους νέους για τις εναλλακτικές διεξόδους και τις προοπτικές του συγκεκριμένου κλάδου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν, δήλωσαν πως ήταν εξαιρετικής σημασίας και χρησιμότητας δράση, δεδομένου ότι ο Τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας του νησιού, και πολλοί από τους νέους σκέφτονται να ακολουθήσουν αυτή την επαγγελματική κατεύθυνση.
Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι για εκείνους ήταν πηγή έμπνευσης καθώς και μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την αγορά εργασίας, να γνωρίσουν νέους ορίζοντες, τάσεις και επαγγελματικά μονοπάτια του Τουρισμού, τα οποία δεν γνώριζαν ή δεν είχαν σκεφτεί.


Λίγα λόγια για το The Tipping Point:
Το TTP έχει ως σκοπό να συμβάλλει στη δημιουργία ενημερωμένων και ενσυνείδητων νέων, σε ότι αφορά τις ακαδημαϊκές επιλογές τους και τη μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία.
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μαθητές, σε νησιά, σε απομακρυσμένα χωριά της περιφέρειας, σε προάστια των μεγάλων πόλεων, διευρύνουν τους ορίζοντες & τις επιλογές τους, λαμβάνουν απαντήσεις στις δικές τους ερωτήσεις από ανθρώπους-πρότυπα (μέντορες) σε όλο τον κόσμο - από γιατρούς και αγρότες του διπλανού νησιού, μέχρι αθλητές και μηχανικούς της NASA. 

Λίγα λόγια για το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη 
Η ιστορία του ιδρύματος ξεκινά το 1988, με τη διοργάνωση του 1ου Συμποσίου Τέχνης στο ξενοδοχείο Minos Beach art hotel, όπου 32 γλύπτες διεθνούς φήμης, φιλοτέχνησαν έργα εμπνευσμένα από το περιβάλλον και μετέτρεψαν τον κήπο του ξενοδοχείου σε ένα αληθινό υπαίθριο μουσείο. Με τα Συμπόσια Τέχνης που ακολούθησαν (1990, 1993) και με το πέρασμα του χρόνου, το Ίδρυμα δημιούργησε μία πολύτιμη συλλογή σύγχρονης τέχνης, η οποία περιλαμβάνει έργα κορυφαίων καλλιτεχνών, όπως οι Νίκος Αλεξίου, Magdalena Abakanowicz, Κώστας Βαρώτσος, Γιώργος Γυπαράκης, Θεόδωρος, Βλάσσης Κανιάρης, Ρένα Παπασπύρου, Τάκις, Κώστας Τσόκλης.
Απότοκο των Συμποσίων Τέχνης υπήρξε η δημιουργία του Ιδρύματος το 1993, το οποίο η κυρία Τζίνα Μαμιδάκη ονόμασε, προς τιμήν των γονέων της, Ίδρυμα Γεωργίου και Αριστέας Μαμιδάκη.
Το ανοιχτό μουσείο του Minos Beach art hotel διαθέτει αυτή τη στιγμή μια σειρά σημαντικών έργων εξωτερικού χώρου, εμπνευσμένα από το υπάρχον περιβάλλον αλλά και από θεματολογίες ευρύτερου ενδιαφέροντος, που είναι προσβάσιμη τόσο στους επισκέπτες του ξενοδοχείου όσο και στο ευρύ κοινό.
Στόχος  του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, μέσα από τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιεί, είναι η ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου της χώρας, η προβολή και υποστήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου της, η ενδυνάμωση της κοινωνίας μέσα από εκπαιδευτικές δράσεις και  πρωτοβουλίες επιμόρφωσης, η αποκατάσταση και προστασία του περιβάλλοντος, η ενίσχυση και ο εμπλουτισμός των δεσμών τουρισμού και πολιτισμού.


Λίγα λόγια για το LoveGreece.com
Με αφετηρία την πίστη στον δυναμισμό και στη δημιουργικότητα του ελληνικού πνεύματος και κεντρικό μήνυμα «We believe, we can», το Lovegreece.com αποτελεί μία από τις πιο δημιουργικές πρωτοβουλίες του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, η οποία έχει στόχο την προβολή επιχειρηματιών, καλλιτεχνών και άλλων επαγγελματιών που κινούνται στους άξονες της εξωστρέφειας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
Μέσα από επιχειρηματικά φόρουμ, εκθέσεις, συνέδρια, networking events, καθώς και συνεντεύξεις και μικρά ντοκιμαντέρ στο διαδίκτυο, το Lovegreece.com δίνει βήμα στο πιο δυναμικό και ελπιδοφόρο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, έτσι ώστε να παρουσιάσει το έργο και τα μελλοντικά σχέδιά του. 
Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από την κα Τζίνα Μαμιδάκη, Πρόεδρο του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, το οποίο παραμένει προσηλωμένο στην προσφορά στην ελληνική κοινωνία, μέσα από δράσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο φορέας δίνει φωνή σε επιτυχημένους Έλληνες επιχειρηματίες, δημιουργούς και ειδικούς να παρουσιάσουν το ταλαντούχο και καινοτόμο δυναμικό της. Με το ήθος και το όραμά τους, συνιστούν ένα σημαντικό κεφάλαιο για τη χώρα μας που αξίζει να αναδειχθεί στο εξωτερικό. Η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια την εντιμότητα και το βαθμό δημιουργικότητας, καινοτομίας, εξωστρέφειας και αυθεντικότητας των εγχειρημάτων τους, γνωρίσματα που αποδίδουν προστιθέμενη αξία σε μια συντονισμένη και συστηματική δραστηριότητα. 

Λίγα λόγια για την bluegr Hotels & Resorts
Η bluegr Hotels & Resorts διαθέτει τρεις ξενοδοχειακές μονάδες στην Κρήτη, τα Minos Beach art hotel, Minos Palace hotel & suites, Candia Park village, το Life Gallery athens στην Αθήνα και το Sunprime Miramare Park στη Ρόδο.  Αποστολή της bluegr Hotels & Resorts είναι να αναγάγει τις πολυτελείς διακοπές σε ένα τελείως καινούργιο επίπεδο απόλαυσης, παρουσιάζοντας μια νέα εμπειρία σε ό,τι αφορά τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, υποστηρίζοντας τους τρεις πυλώνες του ποιοτικού τουρισμού: Εξαιρετικές τοποθεσίες, μοναδικές υπηρεσίες, αυθεντικές εμπειρίες.

Post Top Ad

.............