Παρουσιάζεται το βιβλίο της Κωνσταντίνας Φραντζεσκάκη, «Ο φίλος μου ο Διαβητούλης» το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Ρέθυμνο - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Παρουσιάζεται το βιβλίο της Κωνσταντίνας Φραντζεσκάκη, «Ο φίλος μου ο Διαβητούλης» το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Ρέθυμνο


Διαδραστική παρουσίαση του βιβλίου της Κωνσταντίνας Φραντζεσκάκη, «Ο φίλος μου ο Διαβητούλης» (εκδ. «Eλληνοεκδοτική») θα γίνει στο κεντρικό βιβλιοπωλείο Κλαψινάκης (για παιδιά 7 ετών και πάνω), ώρα 12 μ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η συγγραφέας, μέσα από το κουκλοθέατρο και τα επιδαπέδια παιχνίδια, θα βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τον παιδικό διαβήτη και να ανακαλύψουν την αξία της υγιεινής διατροφής και της φυσικής άσκησης.


Για το βιβλίο θα μιλήσουν, ο Κωνσταντίνος Ανυφαντάκης -ενδοκρινολόγος - διαβητολόγος, τ. επιμελητής Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτη & Αγλαΐα Κυριακού» και η Ειρήνη Θεοδωράκη, κλινική διαιτολόγος -διατροφολόγος MSc, PhD, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τηλ. 2831050200.
«Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΙΑΒΗΤΟΥΛΗΣ»

Παρουσιάζεται το βιβλίο της Κωνσταντίνας Φραντζεσκάκη, «Ο φίλος μου ο Διαβητούλης» το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στο Ρέθυμνο

Post Top Ad

.............