Επιπλέον 200.000 ευρώ για την συντήρηση των σχολικών κτιρίων του Μαλεβιζίου - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Επιπλέον 200.000 ευρώ για την συντήρηση των σχολικών κτιρίων του Μαλεβιζίου

Με το πρόσθετο ποσό των 200.000 ευρώ, το οποίο προέρχεται από το πρόγραμμα Φιλόδημος ΙΙ (113.700 ευρώ) και ίδιους πόρους του Δήμου Μαλεβιζίου (86.300 ευρώ), η Δημοτική Αρχή ενισχύει το ήδη σημαντικό πρόγραμμα συντήρησης των σχολικών μονάδων του Μαλεβιζίου.

Ο Υπουργός Εσωτερικών Αλέξης Χαρίτσης υπέγραψε τη σχετική ένταξη του Δήμου Μαλεβιζίου στο πρόγραμμα κάνοντας δεκτή την σχετική πρόταση της Δημοτικής Αρχής, δίνοντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα στη Δημοτική Αρχή Μαλεβιζίου να εντείνει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες για δημιουργία άψογων συνθηκών διδασκαλίας στις σχολικές μονάδες του Δήμου.


Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Κώστας Μαμουλάκης τόνισε: «Το ότι η παιδεία και η σχολική στέγη αποτελεί βασική μας προτεραιότητα, είναι γνωστό. Τα έργα άλλωστε στον τομέα αυτόν είναι πολλά και σημαντικά, το λύκειο του Γαζίου, το νέο δημοτικό που ολοκληρώνεται, πολλές νέες αίθουσες και νέοι χώροι, κλπ, το αποδεικνύουν. Η συντήρηση των σχολείων μας, είναι και αυτή βασικό μέλημά μας. Με την πρόσθετη αυτή χρηματοδότηση και τους ίδιους πόρους του Δήμου μας, θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε αισθητά την καθημερινότητα μαθητών και εκπαιδευτικών και να συνδράμουμε στο να γίνει με αποδοτικότερο τρόπο η εκπαιδευτική διαδικασία.
Θα ήθελα και δημόσια να ευχαριστήσω τον νυν Υπουργό Εσωτερικών Αλέξη Χαρίτση, τον τέως Υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη όπως επίσης και τον Βουλευτή Ηρακλείου Σωκράτη Βαρδάκη που υποστήριξε αποτελεσματικά την προσπάθεια, τους συνεργάτες μου στη Δημοτική Αρχή, Αντιδημάρχους Θανάση Κύρκο, Μανώλη Παπαδομανωλάκη και Άρη Σαλούστρο, τα στελέχη της Τεχνικής και Οικονομικής Υπηρεσίας καθώς επίσης και του Γραφείου Παιδείας για το πολύ καλό αποτέλεσμα».

Post Top Ad

.............