Συγχαρητήρια Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για την Ευρωπαϊκή διάκριση της Μαρίας Μπελιμπασάκη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Συγχαρητήρια Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για την Ευρωπαϊκή διάκριση της Μαρίας Μπελιμπασάκη

Τα θερμά του συγχαρητήρια στη Μαρία Μπελιμπασάκη για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στον τελικό των 400μ., στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου στο Βερολίνο, εκφράζει ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Στο συγχαρητήριο μήνυμα του ο Περιφερειάρχης αναφέρει, ότι η Μαρία Μπελιμπασάκη με την νέα διάκριση της στον Ευρωπαϊκό στίβο κάνει υπερήφανους την Κρήτη, όλους τους Κρητικούς, τους Έλληνες, και Ιδιαίτερα την Περιφέρεια Κρήτης που ειχε συνεργασία και την στήριξε στο ξεκίνημα της στο νησί και στην αθλητική της πορεία. 


Συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης αναφέρει:
Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια στη συμπατριώτισσα μας Μαρία Μπελιμπασάκη που μας έκανε υπερήφανους για άλλη μια φορά ως Κρητικούς και ως Έλληνες με την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου στο Βερολίνο. Η Μαρία Μπελιμπασάκη απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι, με συστηματική δουλειά, θέληση, επιμονή, οι προσπάθειες επιβραβεύονται. Αγαπητή Μαρία σε ευχαριστούμε για τις μεγάλες χαρές που μας προσφέρεις στον κλασσικό αθλητισμό και παραλληλα νιώθουμε υπερήφανοι που συνεργαστήκαμε ως Περιφερεια στο ξεκίνημα σου που αποτέλεσε την βάση για τις μεγάλες και διεθνείς διακρίσεις που απολαμβάνουμε όλοι σήμερα».  

Υπενθυμίζεται ότι η Περιφέρεια Κρήτης τον Ιούλιο του 2016 είχε τιμήσει για την συμμετοχή τους στους Ολυμπιακούς του Ρίο τους Κρητικής καταγωγής αθλητές που συμμετείχαν στους αγώνες, ανάμεσά τους και την Μαρία Μπελιμπασάκη.



Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ η αθλήτρια από την Κρήτη επισήμανε πως η χώρα μας περνάει δύσκολες στιγμές με τις φωτιές, τις πλημμύρες πιο παλιά αλλά και την ανεργία. Η Μαρία Μπελιμπασάκη όμως διευκρίνισε πως παρότι η Ελλάδα περνάει τόσο δύσκολα δεν γίνεται να τα παρατήσουμε ως λαός.


«Προσπάθησα πολύ. Αισθανόμουν καλά πριν τον αγώνα και μπήκα για να κερδίσω. Πάλεψα όπως κάνω σε όλες τις κούρσες μου. Στα τελευταία μέτρα έχασα το βηματισμό μου κι έπεσα. Όλη τη χρονιά οι εμφανίσεις μου έδειχναν ότι θα τα κατάφερνα εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ τον προπονητή μου Κώστα Ηλία, τους γονείς μου, το ιατρικό επιτελείο του ΣΕΓΑΣ που με βοήθησαν αποφασιστικά σε έναν τραυματισμό που είχα, ευχαριστώ όλους. Είμαι χαρούμενη που κατάφερα να κάνω αυτό που είχα σχεδιάσει σε μια χρονιά που δεν ήταν εύκολη, αντίθετα είχε πολλές δυσκολίες. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για όσα έχει κάνει για εμένα, την οικογένεια μου που είναι δίπλα μου, τον γιατρό του ΣΕΓΑΣ Διονύση Χίσσα και τον φυσιοθεραπευτή Γιάννη Κουτρούλη, γιατί αν δεν ήταν αυτοί δεν ξέρω αν θα είχα καταφέρει να τρέξω.
Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία. Αισθάνομαι μεγάλη λύπη για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ο κόσμος υποφέρει. Θέλω να ευχηθώ σε όλον τον κόσμο να έχει υγεία. Λυπάμαι για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Θέλω να πω σε όλους να μην τα παρατάτε να μην το αφήνουν με τίποτα και να συνεχίζουν», είπε σχετικά. «Τα φιλιά μου στην Ελλάδα, μην τα παρατάτε», σχολίασε στο τέλος η Μπελιμπασάκη που ήταν φορτισμένη συναισθηματικά και έντονα συγκινημένη.

Post Top Ad

.............