Με μεγάλη επιτυχία και χιλιάδες επισκέπτες, πολλαπλάσιους από κάθε άλλη φορά, ολοκληρώθηκε η φετινή 10η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση - Τοπικές γεύσεις Ελλάδας», που για πρώτη φορά, πραγματοποιήθηκε στο Στάδιο Καραϊσκάκη στον Πειραιά.
Εκθέτες από κάθε γωνιά της Κρητικής γης, αλλά και παραγωγοί από την Αττική, Βοιωτία, Αργολίδα, Εύβοια, Αχαΐα, Κορινθία, Θεσσαλία, Κιλκίς, Καβάλα, Κοζάνη, Τήνο και αλλού, παρουσίασαν στο κοινό τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών, παρέμεινε αμείωτο και τις 9 ημέρες διάρκειας της Έκθεσης.
Λάδι, προϊόντα ελιάς, τυροκομικά, παξιμάδια, μέλι, καλιτσούνια, βότανα, απάκι, λουκάνικα, ζυμαρικά, ρακί, ρακόμελο, κρασί, προϊόντα σοκολάτας, σοκολατάκια ελιάς, σάλτσες, ταχίνι, αλόη, γλυκά, καραμελωμένοι ξηροί καρποί, λουκούμια, παστέλια, σοκολάτα και μερέντα από χαρούπι, προϊόντα από τον Πόντο, σφακιανόπιτες, χορτόπιτες, κοσμήματα, αξεσουάρ, χειροποίητες κατασκευές, καλλυντικά, αιθέρια έλαια, σαπούνια, προϊόντα χαρουπιού, είδη λαϊκής τέχνης και εκατοντάδες άλλα προϊόντα, που οι επισκέπτες, είχαν την ευκαιρία να τα γευτούν και να τα προμηθευτούν.
Ξεχωριστή παρουσία στην έκθεση είχε η Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και τα περίπτερα των Δήμων του νησιού, που με τη συμμετοχή τους, παρουσίασαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών τους.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους, ενημέρωναν το κοινό, για τις θεσμικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται στον τόπο τους, τόσο στο επίπεδο της παραγωγής των αγροτοδιατροφικών προϊόντων, όσο και στον τομέα των υπηρεσιών και του τουρισμού.
Ταυτόχρονα οι εκπρόσωποι των φορέων,ενημέρωναν τον κόσμο για τις φυσικές ομορφιές της Κρήτης, ενώ ταυτόχρονα απηύθυναν κάλεσμα σε όλους, να επισκεφθούν το νησί και να γνωρίσουν τις ομορφιές του.
Με αυτόν τον τρόπο, δημιούργησαν ένα επιπλέον δίαυλο επικοινωνίας και ενίσχυσαν την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στις περιοχές τους, όλες τις εποχές του χρόνου.
Την Έκθεση επισκέφθηκαν επίσης, χονδρέμποροι, εκπρόσωποι εταιριών και εμπορικοί αντιπρόσωποι, που εκδήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα εκθέματα, άντλησαν αναλυτικές πληροφορίες και προχώρησαν στην σύναψη εμπορικών συνεργασιών.
Με αυτό τον τρόπο, τα προϊόντα των εκθετών, κατακτούν νέες αγορές και τοποθετούνται σε περισσότερα σημεία πώλησης.
Παράλληλα με το εμπορικό της μέρος, στην Έκθεση πραγματοποιήθηκαν πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων, μουσικοχορευτικού, γαστρονομικού και ενημερωτικού χαρακτήρα, που έγιναν πόλος έλξης ,για τους χιλιάδες επισκέπτες της.
Η Έκθεση που αποτελεί θεσμό, έχει πραγματοποιήσει 10 μεγάλες διοργανώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και έχει σημαντική συμβολή στην εξωστρέφεια των τοπικών παραγωγών, καθώς τους δίνει την ευκαιρία, να πραγματοποιήσουν άμεσα την πώληση των προϊόντων τους, να αναπτύξουν το δίκτυο διανομής τους και να τα προβάλουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Δεκάδες τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας αλλά και τοπικής εμβέλειας, όπως επίσης και δεκάδες ραδιοφωνικοί σταθμοί και μέσα του διαδικτύου, με ζωντανές συνδέσεις,εκτενή ρεπορτάζ και δημοσιεύματα, αναδεικνύουν το έργο των εκθετών, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση των προϊόντων τους στη συνείδηση του καταναλωτή.
Περισσότερα από τρεισήμισι εκατομμύρια τηλεθεατές, ακροατές και αναγνώστες, ενημερώθηκαν για τα τοπικά προϊόντα και τις συμμετέχουσες περιοχές.
Επόμενος σταθμός της Έκθεσης είναι η Θεσσαλονίκη, όπου θα πραγματοποιηθεί η 11η διοργάνωση, από τις 27 Οκτωβρίου έως και 4 Νοεμβρίου του 2018, στο περίπτερο 12 της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.