Αυχήν Αγκαθιά στον δήμο Σητείας μέρος δεύτερο.
Δημοσιεύσαμε στις 31 Οκτωβρίου ένα άρθρο όπου αναφέραμε την κατάρρευση του οδοστρώματος και των προστατευτικών μπαρών, στο τμήμα του δρόμου που δεν έχει δοθεί ακόμα σε κυκλοφορία στην περιοχή του Χαμεζίου.
Αναφερθήκαμε ότι οι πρόσφατες βροχές του Οκτωβρίου ίσως... έφεραν στην περιοχή του Χαμεζίου κατολισθήσεις οι οποίες οδήγησαν στην εικόνα που αποτυπώνουν οι φωτογραφίες.
Μιλώντας ο κύριος Γιώργος Αγαπάκης ώς διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης στο Ράδιο Κρήτη 101,5 και στον Μανόλη Αργυράκη για το συγκεκριμένο θέμα ανέφερε ότι δεν πρόκειται για κατάρρευση αλλά για οργανωμένη τμηματική αποκατάσταση του οδοστρώματος δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο τμήμα δεν είχαν κατασκευαστεί αγωγοί ομβρίων υδάτων, κάτι που θα δημιουργούσε πρόβλημα στην συσσώρευση νερών στην γέφυρα αλλά και στο συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου.
Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο, όπως είπε ο κ. Αγαπάκης, πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα ο νέος εργολάβος, που ανέλαβε το έργο από τον Μάιο του 2017.
Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο, όπως είπε ο κ. Αγαπάκης, πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα ο νέος εργολάβος, που ανέλαβε το έργο από τον Μάιο του 2017.
Συνεχίζοντας ανέφερε ότι κόπηκαν οι μπάρες στο συγκεκριμένο τμήμα του οδοστρώματος για να αποκατασταθεί το ρήγμα που υπήρχε διαμέτρου 1 εκατοστού σε πλάτος και 70 μέτρων σε μήκος.
Ο σοφός λαός με τις λαικές του ρήσεις αναφέρει ( Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα )
Μιλάμε για ένα δρόμο που δεν έχει δοθεί ακόμα στην κυκλοφορία, και που πλέον μετά απο τόσα χρόνια, δημιουργεί ερωτηματικά και ανασφάλεια στον κόσμο τόσο για το χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσης του, όσο και για την ασφαλή του κατασκευή.
Ένας δρόμος που ασφαλτοστρώθηκε, δημιουργήθηκαν διαγραμμίσεις, τοποθετήθηκαν μπάρες προστατευτικές και μετά απο καιρό ανακαλύφθηκε ότι πρέπει να κοπεί για να τοποθετηθούν αγωγοί.
Δεν πρόκειται για κατάρρευση απο το χέρι του θεού, ( βροχές ) αλλά για κατάρρευση απο ανθρώπινο χέρι που η έλλειψη στρατηγικής στο σύνολο του έργου, και το περίσσευμα χρημάτων οδήγησε για ακόμα μια φορά στην συγκεκριμένη κατάσταση.
Που θα γυρέψουμε ευθύνες, που θα βρεθούν τα χρήματα και ποιός θα τα πληρώσει για το ράβε ξήλωνε ένος έργου που έχει ξεπεράσει σε φήμη το γιοφύρι της Άρτας.
Έπτωτοι εργολάβοι, αστοχίες κατασκευής, χρονοδιαγράμματα που δεν έχουν ανταποκριθεί, και πρωτίστως ταλαιπωρία και εμπαιγμός για τους κατοίκους της επαρχίας Σητείας.
Ο δρόμος ξεκίνησε να σχεδιάζεται την δεκαετία του 1980, χρηματοδοτήθηκε το 2003 σταμάτησε να δουλέυει το έργο το 2010 και ξανά άρχισε στις μέρες μας.
2, 5 ώρες οδικώς απο Ηράκλειο σε μια διαδρομή γεμάτη στροφές σε ένα οδικό δίκτυο χαραγμένο πρίν απο πολλές δεκαετίες για λιγότερα αυτοκίνητα έως σχεδόν καθόλου.
Το Τεχνικό αντικείμενο του έργου «Κατασκευή του τμήματος Αυχένας Αγκαθιάς-Χαμέζι Σητείας και ολοκλήρωση του τμήματος Χαμέζι-Σητεία» περιλαμβάνει την κατασκευή του δρόμου από τον Αυχένα Αγκαθιάς μέχρι το Χαμέζι, την κατασκευή γέφυρας στον Αυχένα μήκους 55μ. περίπου, την κατασκευή γέφυρας στα Σφακίδια μήκους 37μ., τη μελέτη και κατασκευή κοιλαδογέφυρος μήκους 841 μ. και τις συμπληρωματικές εργασίες για την ολοκλήρωση του τμήματος Χαμέζι-Σητείας σε μήκος 1 χλμ. περίπου.
Το έργο δημοπρατήθηκε στις 3/9/2003, αλλά λόγω ενστάσεων και προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας η σύμβαση υπεγράφη μετά την εκδίκασή τους στις 13 /3/2006 με συνολικό ποσό σύμβασης 15,55 εκατ. ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. Ο ανάδοχος του έργου κηρύχθηκε οριστικά έκπτωτος με την από 31/12/2010 απόφαση Υπ.Υ.ΜΕΔΙ. λόγω μεγάλης καθυστέρησης στην εκτέλεση των εργασιών καθώς και μετά τη διαπίστωση ύπαρξης πλαστών εγγυήσεων καλής εκτέλεσης.