Τσι καμπαρντίνας το κουμπί είναι στου πουκαμίσου - Του Ψαραντώνη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Τσι καμπαρντίνας το κουμπί είναι στου πουκαμίσου - Του Ψαραντώνη


Βιαστικός ήταν ο Ψαραντώνης να πάει στο πανηγύρι που έπαιζε τη λύρα του.
Μα τη παραμονή του γλεντιού εχάλασε του το αμάξι.
Στο συνεργείο το επήγε και βιαστικός ώς ήταν εζόρησε τον μηχανικό να καταφέρει να είναι την επόμενη ημέρα έτοιμο.
Ένας άλλος πελάτης που είχε και αυτός το αυτοκίνητο του χαλασμένο στο συνεργείο μόλις τον είδε εχάρηκε και πλησιάζοντας τον Ψαραντώνη του είπε.
Αντώνη είμαι θαυμαστής σου βγάζω και εγώ μαντινάδες  και θα ήθελα να σου πώ μια... να μου πείς εάν σου αρέσει και να μου την ετελιώσεις.
παράτησε με του λέει ο Αντώνης στην βιασύνη του και στο άγχος του να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο,


Μα ο επίμονος φίλος του ξανά λέει Αντώνη να σου πώ μια μαντινάδα να μου την τελειώσεις ..
Αγγουρόξυπνημένος ο Αντώνης ώς ήταν και στο ζόρε του να έρθει πρωί πρωί στο συνεργείο εκακοντύθηκε και είχε κουμπώσει το κουμπί του πουκαμίσου στην καμπαρτίνα που φορούσε, και για να τον ξεφορτωθεί του λέει πες μου την την μαντινάδα να τελειώνουμε

Και του λέει ο φίλος
Της καμπαρντίνας το κουμπί είναι στου ποκαμίσου.
Και απαντά ο Ψαραντώνης
Όλα γαμιούνται σήμερα σύρε και σύ γαμήσου.







Post Top Ad

.............