ΟΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

ΟΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ


Ένα βράδυ ο Χριστός  επισκέφτηκε τα Ζωνιανά στην Κρήτη. Πήγε σ΄ένα σπίτι, χτύπησε την πόρτα, του άνοιξε ένας από το χωριό.


-Καλώς τονε, τον σύντεκνο. Κάτσε .
-Εγώ είµαι ο …….
-Πρώτα καθόµαστε και ύστερα συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
-Βάλε µωρή Μαρία  να φάµε.
-Εγώ είµαι ο …….
-Πρώτα τρώµε και ύστερα συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε µωρή Μαρία μια πιούµε που ΄ρθε  ξένος.
-Εγώ είµαι ο …….
-Πρώτα πίνοµε και ύστερα  συστηνόµαστε..
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τις ρακιές του.
-Φέρε μπρε Γιώργη  να ...δοκιμάσομε...
-Εγώ είµαι ο …….
-Πρώτα καπνίζουµε και ύστερα συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
-Και  δα μπρε σύντεκνε ποιός  είσαι?
-Είµαι ο Ιησούς Χριστός!!!
-Στο ΄πα μωρέ Γιώργη , οφέτος η σοδειά είναι άπαιχτη!!!

Post Top Ad

.............