ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΛΑΞΙΑΝΑΚΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΕΩΣ ΤΙΣ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΛΑΞΙΑΝΑΚΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΕΩΣ ΤΙΣ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ


Σαράντα επτά πίνακες ζωγραφικής πάνω σε καμβά, ασπρόμαυροι, αλλά και έγχρωμοι, μικροί και μεγάλοι, σχεδιασμένοι με υλικά όπως κάρβουνο, λάδι, αλλά και μολύβι, με έντονα στοιχεία προβληματισμού, άγνωστες, αλλά και γνωστές προσωπογραφίες, τοπία, αλλά και έργα που απεικονίζουν τον ψυχικό μας κόσμο, τον καλό και κακό εαυτό μας, παρουσιάζονται στην έκθεση ζωγραφικής του αυτοδίδακτου ερασιτέχνη ζωγράφου Σπύρου Μαλαξιανάκη στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων της ΔΕΗ επί της οδού Υψηλαντών 3.



Μιλώντας στα “Χ.Ν.”, ο κ. Μαλαξιανάκης τόνισε ότι «οι πίνακες ζωγραφικής που παρουσιάζω στην έκθεση είναι δουλειά των τελευταίων 8 χρόνων, αλλά υπάρχουν και  έργα τα οποία έχω δημιουργήσει πριν από 35 χρόνια περίπου, παιδί τότε. Αρχικά ξεκίνησα να ζωγραφίζω με κάρβουνο, σινική μελάνη και στη συνέχεια λάδι σε καμβά. Τα έργα μου στην αρχή ήταν ασπρόμαυρα, ενώ τα τελευταία χρόνια έχω ασχοληθεί και με το χρώμα». Ο κ. Μαλαξιανάκης επεσήμανε ότι «ξεκινάω ένα έργο ζωγραφικής, πιάνω δηλαδή το μολύβι ή το πινέλο στο χέρι μου, όταν βρίσκομαι για κάποιο λόγο σε συναισθηματική φόρτιση ή όταν κάποια πράγματα που αντιλαμβάνομαι ή και  συμβαίνουν γύρω μου με αγγίζουν ή και με προβληματίζουν. Θα αισθανθώ ιδιαίτερα ικανοποιημένος, αν ο επισκέπτης, που δει για πρώτη φορά τη δουλειά μου, μπορέσει να προβληματιστεί και να πάρει κάποια μηνύματα». Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι και την Πέμπτη 30 Ιουνίου, με ώρες λειτουργίας 9 π.μ. – 1 μ.μ. και  7 – 9 μ.μ.


Post Top Ad

.............