Η ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Η ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Η τηλεφωνική γραμμή έχει δεχτεί δεκάδες κλήσεις (λειτουργεί όλο το 24ωρο παρακαλώ!) και αφορά στην καταγραφή των αιτημάτων των δημοτών
Μεγάλο...σουξέ γνωρίζει η νέα υπηρεσία που έχει θέσει σε λειτουργία ο Δήμος Ηρακλείου από τα μέσα Φεβρουαρίου. Η τηλεφωνική γραμμή  2813-409409 έχει δεχτεί δεκάδες κλήσεις (λειτουργεί όλο το 24ωρο παρακαλώ!) και αφορά στην καταγραφή των αιτημάτων των δημοτών σχετικά με τα παρακάτω θέματα τεχνικής υποστήριξης:
-Αιτήματα για Θέματα Καθαριότητας
-Αιτήματα για Θέματα Πρασίνου
-Αιτήματα για Θέματα Τεχνικής Υπηρεσίας
-Απομάκρυνση Oγκωδών Aντικειμένων
-Βλάβες Οδοστρώματος (λακκούβες κλπ)
-Βλάβη στον Δημοτικό Φωτισμό
-Κλάδεμα, Kοπή και Φύτευση Δένδρων
-Συντήρηση Κοινόχρηστων Χώρων (παιδικές χαρές, πάρκα, πεζοδρόμια κλπ)
-Τοποθέτηση Πινακίδων Σήμανσης και Καθρεπτών
-Τοποθέτηση Φωτιστικών Σωμάτων
Η επιτυχία οφείλεται στο ότι ολόκληρο το πολιτικό και στελεχιακό δυναμικό του Δήμου αγκάλιασε την Υπηρεσία. Χωρίς την ουσιαστική συνδρομή τους η γραμμή θα ήταν απλά γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης κάτι που δεν επιθυμούμε. Θέλουμε να ακούσουμε το πρόβλημα αλλά κυρίως να δώσουμε λύση δηλώνει ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος κ. Γιώργος  Αεράκης. Με το νέο σύστημα θα συλλέγονται  τα προβλήματα, όπως αυτά θα καταχωρούνται από τους πολίτες και θα προωθούνται στην αρμόδια υπηρεσία. Στη συνέχεια, θα  παρακολουθείται το κάθε πρόβλημα, και θα υπάρχει ενημέρωση  για την εξέλιξή του με μήνυμα που ο δημότης παίρνει στο μέιλ του ή στο κινητό του.
Για τους πιο ...ψαγμένους δημότες, η καταγραφή του αιτήματος μπορεί να γίνει και από τον υπολογιστή του. Μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα του δήμου θα σας πείσει. www.heraklion.gr

ΠΗΓΗ: http://www.cretalive.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............