ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17, ΙΟΥΛΙΟΥ
ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ «Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ»
(είσοδος από Λ. Πλαστήρα)
«Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ» του Γ. Χρονά
Ώρα έναρξης: 21:30
Είσοδος: 12€ Μειωμένο (ΑμεΑ, φοιτητές, άνεργοι): 10€ Προπώληση: Βιβλιοπωλείο “Ελευθερουδάκης”: 10€
Η ΘΕΣΗ και οι Stravaganti NUOVI παρουσιάζουν τον συγκλονιστικό μονόλογο
«Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ» του Γ. Χρονά.
Η Σοφία Δερμιτζάκη υποδύεται ανατρεπτικά την Πανωραία, την πόρνη της Πάτρας, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Πάνου Ιωαννίδη, σε μια καθόλα ανατρεπτική παράσταση. Η αφήγηση της ζωής, του βίου μιας γυναίκας – της πόρνης Πανωραίας - που ζει στην Πάτρα από τον ποιητή Γιώργο Χρονά, ο οποίος την κατέγραψε με σειρά συνεντεύξεων τη δεκαετία του ΄80.
Η ίδια σε πρώτο πρόσωπο διηγείται τη ζωή της χωρίς να ντρέπεται, χωρίς να λυπάται. Ένας παραληρηματικός μονόλογος μιας παθιασμένης, πονεμένης γυναίκας, που εξομολογείται τη ζωή της και μιλά ανοιχτά χωρίς φόβο, με πηγαία λαϊκότητα, με μια αυθεντική, συνταρακτική τραγικότητα, αλλά και κωμικές εξάρσεις, για τον πόνο, τη βία, την ηδονή, την αγάπη, τον έρωτα. Ένα πλάσμα πληθωρικό που τραγουδάει, χορεύει, κλαίει, γελάει, θυμώνει, προκαλεί.
Μια ζωή ακραία, σκληρή, επικίνδυνη, αλλά με πάθος και ορμή, ακροβατώντας ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, ανάμεσα στη ζωή και στο θάνατο. Η Πανωραία γεύεται τη ζωή και την εξαντλεί ολόκληρη, με όλη της την ύπαρξη, χωρίς περιορισμούς, χωρίς ίχνος μιζέριας. Ελεύθερος και σπάνιος λόγος που παρουσιάζεται ολοκληρωμένος στο βιβλίο του Χρονά μετά την μερική του δημοσίευση, σε συνέχειες, στ
ο περιοδικό «Οδός Πανός» από το καλοκαίρι του 1987. «Η γυναίκα της Πάτρας» είναι η πιο αληθινή, γυμνή ιστορία, στην ελληνική γλώσσα, από την σταύρωση του Χριστού και τα διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Ένας χειμαρρώδης λόγος που γίνεται ποίηση. Κείμενο: Γιώργος Χρονάς Διασκευή: Στέλλα Χαιρέτη Σκηνοθεσία- Σκηνογραφία: Πάνος Ιωαννίδης Επιμέλεια μουσικής: Στέλλα Κουφάκη Β. σκηνοθέτης: Στέλλα Κουφάκη Φωτογραφίες: Μάνος Πολιτάκης Αφίσα: Κώστας Καρνίκης
Την Πανωραία ερμηνεύει η Σοφία Δερμιτζάκη
ΣΗΜ.: Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας από κάθε θεατή κατά την είσοδο του και μέχρι την τοποθέτηση του στην θέση του, καθώς και κατά την έξοδο του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου