Συνεχίζεται η Έκθεση φωτογραφίαςστην Δημοτική Βικελαία Βιβλιοθήκη Hρακλείου έως τις 15 Οκτωβρίου με θέμα " Η Ζωή στα Χέρια μου" - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Συνεχίζεται η Έκθεση φωτογραφίαςστην Δημοτική Βικελαία Βιβλιοθήκη Hρακλείου έως τις 15 Οκτωβρίου με θέμα " Η Ζωή στα Χέρια μου"

Συνεχίζεται  η Έκθεση φωτογραφίαςστην Δημοτική Βικελαία Βιβλιοθήκη Hρακλείου  έως τις 15 Οκτωβρίου με θέμα " Η Ζωή στα Χέρια μου" απο τον Φωτογράφο και Official Ricoh (Pentax) Ambassador Greece & Cyprus Γεώργιο Ξηρογιάννη .
Η Ζωή στα Χέρια μου
Είσοδος: Eλεύθερη 
Ωρες λειτουργίας : Ωρες καταστημάτων.

Ολα τα έσοδα της διοργάνωσης απο την πώληση των πινάκων  θα δοθούν στον Παγκρήτιο σύλλογο γονέων και φίλων παιδιών με νεοπλασία "ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ".
Eπιμέλεια έκθεσης : Ιfocus.
Mέγας Χορηγός : Hacienda

Συνεχίζεται  η Έκθεση φωτογραφίαςστην Δημοτική Βικελαία Βιβλιοθήκη Hρακλείου  έως τις 15 Οκτωβρίου με θέμα " Η Ζωή στα Χέρια μου" 

Post Top Ad

.............