Από το Δήμο Ηρακλείου ανακοινώνεται ότι, η εξυπηρέτηση από το τμήμα ΤΑΠ – Τελών καθαριότητας και φωτισμού θα γίνεται πλέον μόνο με ηλεκτρονική ενημέρωση (email ή sms).
Η ενημέρωση θα γίνεται στους προσωπικούς ηλεκτρονικούς λογαριασμούς των δημοτών ή τα κινητά τους τηλέφωνα, τα οποία θα πρέπει να αναγράφονται υποχρεωτικά στην αίτησή τους.
Η παραλαβή των διεκπεραιωμένων αιτήσεων θα γίνεται κάθε Παρασκευή από 08:30 π.μ έως 13:30 μ.μ και κάθε Πέμπτη 11:30 π.μ έως 14:30 μ.μ για τυχόν διευκρινήσεις ή περαιτέρω πληροφορίες αναφορικά με την υπόθεση του κάθε δημότη