Πλήθος πιστών ανηφόρισε στην “Αγία Άννα των Ανωγείων”. Μοναδική η μοναδική φιλοξενία του Μπάμπη και της Μαρίας Τζαγκαράκη! - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Πλήθος πιστών ανηφόρισε στην “Αγία Άννα των Ανωγείων”. Μοναδική η μοναδική φιλοξενία του Μπάμπη και της Μαρίας Τζαγκαράκη!

Από πάνω από τη Μάνα τζι η Αγία Άννα στέκει,
και με το φως τσι το χωριό, το Άγιο της φέγγει..(Σταύρος Βιτώρος Αγκούτσακας)”
Πλήθος κόσμου ανηφόρισε και φέτος σε ένα από τα ομορφότερα σημεία του χωριού στα “Πλάγια” και συμμετείχε στη Θεία Λειτουργία στην εκκλησία της Αγίας Άννας, που θεμελίωσε το 2017 ο Μπάμπης και η Μαρία Τζαγκαράκη. Οι πιστοί άναψαν ένα κερί προς τιμήν της Αγίας Άννας, της μητέρας της Παναγίας και προστάτιδας των άτεκνων ζευγαριών. Στη συνέχεια απόλαυσαν την πραγματικά ξεχωριστή φιλοξενία του Μπάμπη Τζαγκαράκη που μαζί με τη σύζυγο του Μαρία προσέφεραν ένα τραπέζι γεμάτο από όλες τις αυθεντικές Ανωγειανές γεύσεις. Παράλληλα τελέστηκε και το μνημόσυνο του Κριτόλαου Τζαγκαράκη, πατέρα του Μπάμπη, που είχε “φύγει” από τη ζωή την ημέρα της Αγίας Άννας πριν από επτά χρόνια.

Συγκίνηση προκάλεσε και η πανέμορφη εικόνα της Αγίας Άννας που προσέφερε η οικογένεια του Θανάση Σουλτάτου, μιας δημιουργίας του γραφείου τελετών του Γιάννη Μπαγκέρη,στην μνήμη της Άννας Σουλτάτου που έφυγε από τη ζωή άδικα και πρόωρα πριν από δυο μήνες. Με την εικόνα αυτή στα χέρια του ο Μπάμπης Τζαγκαράκης έκανε τους κύκλους γύρω από την εκκλησία μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας.
Ένα υπέροχο απόγευμα με την φιλοξενία εξαίρετων ανθρώπων της Ανωγειανής κοινωνίας, σε ένα ειδυλλιακό τοπίο όπου η θέα των Ανωγείων είναι πραγματικά εκπληκτική! Ήταν η τρίτη χρονιά που λαμβάνει χώρα το πανηγύρι της Αγίας Άννας που θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια όπως επιθυμεί όλη η οικογένεια του Μπάμπη Τζαγκαράκη.
Στην ΑΝΩΓΗ μίλησε κατασυγκινημένος ο οικοδεσπότης της βραδιάς Μπάμπης Τζαγκαράκης, που αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στη θεμελίωση της εκκλησίας, όταν προσπαθούσε να αποκτήσει παιδί με τη σύζυγο του, αλλά και στον πατέρα του Κριτόλαο, που μια ανώτερη δύναμη τον έκανε να φύγει από τη ζωή την ημέρα της εορτής της Αγίας Άννας! Ένας εξαίρετος άνθρωπος ο Μπάμπης, επί χρόνια οικονομικός διευθυντής στο δήμο Ανωγείων που καλεί τα επόμενα χρόνια όλο και περισσότερους ανθρώπους να συμμετέχουν στο μεγάλο αυτό πανηγύρι. Αναλυτικά τα όσα μας ανέφερε είναι τα εξής:
“Η εκκλησία δεν είναι δική μου. Είναι η Αγία Άννα των Ανωγείων.Η εκκλησία είναι όλου του χωριού έμπρακτα γιατί έχουν βοηθήσει πάρα πολλοί άνθρωποι σε όλο αυτό. Όλες οι αγιογραφίες, όλα τα σκεύη, το παγκάρι, τα στασίδια, οι καρέκλες, τα πάντα είναι προσφορές πιστών. Εξαιτίας εμένα, της γυναίκας μου, την μάνας μου και του μακαρίτη του πατέρα μου που έφυγε νωρίς ευαισθητοποιήθηκαν οι Ανωγειανοί πιστοί που συμμετέχουν με το τρόπο τους στο να είναι η Αγία Άννα όχι του Μπάμπη του Τζαγκαράκη, αλλά η Αγία Άννα των Ανωγείων!
Ο καθένας όταν παντρεύεται θέλει να κάνει την επόμενη χρονιά ένα αγόρι,σύμφωνα με την παράδοση του χωριού. Εγώ δυσκολεύτηκα κάποια χρόνια ώστε να αποκτήσω παιδί, παρακάλεσα την Αγία Άννα που προστατεύει τα άτεκνα ζευγάρια. Είδα κάτι το οποίο δε θέλω να σου αναφέρω και εξαιτίας αυτού έκανα αυτό που έκανα με την εκκλησία εδώ. Ξεκινήσαμε αυτή τη προσπάθεια το 2010. Το 2012 πέθανε ξαφνικά ο αείμνηστος πατέρας μου ο Κριτόλαος και αποφάσισα να ολοκληρώσω αυτό το έργο πάση θυσία. Φαντάσου Γιώργο ότι ο πατέρας μου πέθανε στις 25 Ιουλίου! Για αυτό παράλληλα με τη λειτουργία του κάνουμε και το μνημόσυνο του εδώ. Ήμουνα σίγουρος τότε. Όταν οι γιατροί μου είπαν τότε ότι αυτό το καλοκαίρι ο πατέρας σου θα πεθάνει, ήμουνα σίγουρος ότι θα φύγει την ημέρα της Αγίας Άννας! “Έφυγε” το 2012, εμείς θρονιάσαμε το ναό το 2017.΄
Η υπερβολή που ίσως γίνεται διότι είναι ένα τραπέζι λες και είναι γάμος, δεν τη θεωρώ υπερβολή γιατί ο κόσμος μου επιστρέφει τη συμπεριφορά.Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι η ζωή επιστρέφει συμπεριφορές. Αυτό που βλέπω στον κόσμο είναι μοναδικό. Το μεσημέρι που ο Μπάμπης Κεφαλογιάννης έψηνε τα κρέατα γιατί τα μισά τα έψησε αυτός και τα άλλα μισά ο φούρνος του Νταγιαντά, μου είπε “μα μήπως είναι Μπάμπη πολλά τα κρέατα;”Και διαπίστωσα με χαρά τώρα ότι δεν έφτασαν ούτε τα κρέατα ούτε οι καρέκλες!
Υπάρχει η θρησκεία, υπάρχει η Πίστη, υπάρχει η Αλήθεια, υπάρχει η Αγάπη. Είμαι ταγμένος και εγώ και η γυναίκα μου σε αυτό το κομμάτι.Να μας αξιώσει ο Θεός και η Αγία Άννα ώστε μέσω εμένα και των παιδιών μου στο μέλλον να συνεχίζεται κάθε χρόνο το πανηγύρι της Αγίας Άννας σε μεγάλο βάθος χρόνου. Κάθε χρόνο να είμαστε περισσότεροι και αγαπημένοι. Σας ευχαριστώ όλους για την παρουσία σας..”
Χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο! Και του χρόνου Μπάμπη και Μαρία!


Post Top Ad

.............