Μεγάλος ο επικοινωνιακός αντίκτυπος των δράσεων της Marketing Greece στα διεθνή ΜΜΕ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Μεγάλος ο επικοινωνιακός αντίκτυπος των δράσεων της Marketing Greece στα διεθνή ΜΜΕ

Τον αντίκτυπο των δράσεων της, στα διεθνή ΜΜΕ, δημοσιοποιεί η Marketing Greece, που στόχος μεταξύ άλλων ήταν η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού. Μέσα από ένα στοχευμένο πρόγραμμα δημοσιότητας η Marketing Greece ανέδειξε ελληνικούς προορισμούς και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από ένα πλήθος αφιερωμάτων σε διεθνή ΜΜΕ. Συνολικά προέκυψαν 1.041 δημοσιεύματα σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα καθώς και 6 τηλεοπτικά αφιερώματα. Δημοσιογραφικές αποστολές από 11 αγορές συμμετείχαν σε 76 press trips και επισκέφθηκαν 47 προορισμούς της Ελλάδας.


 Ενδεικτικά αναφέρονται το τηλεοπτικό αφιέρωμα του CNN International, όπου η εκπομπή “ Quest’s World of Wonder” «αποκρυπτογράφησε» σε 3 επεισόδια το DNA της Αθήνας, παρουσιάζοντας τον κλασικό αλλά και σύγχρονο χαρακτήρα της πόλης, τις ανερχόμενες γειτονιές καθώς και το ξεχωριστό πνεύμα της πρωτεύουσας συνομιλώντας με ενδιαφέρουσες προσωπικότητες. Το καναδικό ταξιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι ?vasion, αφιέρωσε 4 επεισόδια στις αθηναϊκές γειτονιές, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τον τρόπο ζωής των κατοίκων της πόλης.
To Conde Nast Traveller Ισπανίας επισκέφθηκε την Ελάτη, το Πήλιο, το Ζαγόρι και την Πάργα, με τον δημοσιογράφο να ανακηρύσσει την Ελλάδα ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες προορισμούς για το 2018. Η κορυφαία σε τηλεθέαση πρωινή ενημερωτική εκπομπή του γαλλικού καναλιού France 2, T?l?matin, εξερεύνησε τη γαστρονομία, τη φυσική ομορφιά και την ήρεμη ζωή της Ικαρίας, ενώ η γερμανική εφημερίδα Die Zeit δημοσίευσε εκτενές άρθρο για την Κρήτη και το έθιμο των ρακοκάζανων, προβάλλοντας τα ήθη και έθιμα του νησιού.
Τέλος, η The Sunday Times κατέγραψε τα must-see κλασικά αξιοθέατα της Αθήνας, σύγχρονα εστιατόρια της πόλης καθώς και nightlife επιλογές, αναδεικνύοντας την Αθήνα ως έναν ιδανικό city break προορισμό. Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης "storytelling" ταξιδιωτικών εμπειριών για διεθνείς "digital influencers, Blogtrotters", ανέδειξε την ελληνική γαστρονομία. "154 blog posts, 12 vlogs και περισσότερα από 5.000 social media posts" ταξίδεψαν το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε 33 προορισμούς.
«Η πρόκληση θετικής δημοσιότητας για τη χώρα μας έχει πραγματικά ξεχωριστή αξία,καθώς προσδίδει επιπλέον δυναμική στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας και των εμπειριών της στο εξωτερικό, τονίζε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

ΚΑΧ

Post Top Ad

.............