Η Σητεία που αγάπησα - του Χριστόφορου Καλαμπόκη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Η Σητεία που αγάπησα - του Χριστόφορου Καλαμπόκη

Η Σητεία που αγάπησα. 
Η Σητεία που θέλω να αγαπήσουν και τα παιδιά μου.
Μεγαλώσαμε σε ένα ευλογημένο και πανέμορφο τόπο γεμάτο από τα χρώματα τ’ ουρανού,
τις μυρωδιές των γιασεμιών ,τις γεύσεις της θάλασσας και του ελαιολάδου ,τα ανέμελα παιδικά παιχνίδια
στις όμορφες γειτονιές , την καλοσυνάτη αγκαλιά που χαρακτηρίζει τους Σητειακούς.
Ως γονιοί οφείλουμε να προσπαθούμε να μεταδίδουμε στα παιδιά μας ,τις διαχρονικές σημαντικές αξίες της ζωής
αλλά και να οικοδομούμε ένα δημιουργικό περιβάλλον και ευκαιρίες ,που έτσι κι αλλιώς τα δικαιούνται.

Η πολύχρονη επαγγελματική μου εμπειρία ,η πολυετής συνδρομή μου στην εξωστρέφεια και στην ανάπτυξη της περιοχής μας,
η έντονη κοινωνική συμμετοχή μου στα τοπικά μας δρώμενα, η αξιοπρόσεκτη παρουσία του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας του Δήμου Σητείας την περίοδο της Προεδρίας μου, αλλά και η δημιουργική και πλούσια δράση
του νεοσύστατου Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου ,που είχα την τιμή να είμαι ο πρώτος Πρόεδρος -και για δύο χρόνια
μαζί με όλους τους συμπολίτες μας αποδείξαμε καθημερινά ότι υπάρχει δρόμος για το καλύτερο που αξίζουμε-
αποτελούν μαζί με το πάθος μου για τον τόπο ,τα εχέγγυα της συμμετοχής μου.
Για όλα τα παραπάνω ,ως ευαισθητοποιημένος πολίτης, συμμετέχω ως υποψήφιος με τον συνδυασμό του Νίκου Καραμανωλάκη-ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ, για το μέλλον που αξίζει η Σητεία, για το αύριο που αξίζουν τα παιδιά μας.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ -ΟΥΣΙΑ -ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ -ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Χριστόφορος Καλαμπόκης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Post Top Ad

.............