Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου η εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος «Η Σεισμολογία στο Σχολείο» - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου η εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος «Η Σεισμολογία στο Σχολείο»

Εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου η εφαρμογή του πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Η Σεισμολογία στο Σχολείο». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που αναφέρεται στις σχολικές μονάδες του Δήμου Ηρακλείου και θα εφαρμοστεί σε συνεργασία με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
Η υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι μία πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Παιδείας μετά και την συνάντηση που είχε στην Αθήνα στις αρχές Μαρτίου ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιώργος Βλαχάκης με τον Διευθυντή Ερευνών Δρ. Ιωάννη Καλογερά, ο οποίος και έδωσε το παρόν στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τετάρτη μαζί με την κ. Χρύσα Παγκάλου, εξωτερικό συνεργάτη του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου.


Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε 25 σχολικές μονάδες του Δήμου Ηρακλείου και στόχο έχει την:
-Ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο αντικείμενου του σεισμού.
-Εγκατάσταση σεισμολογικών οργάνων για τη ενίσχυση επιχειρησιακών δράσεων πολιτικής προστασίας.
-Εκλαΐκευση σεισμολογικών εννοιών μέσω της διαθεματικής σύνδεσής τους με τις γνώσεις του σχολείου.
-Εξειδίκευση των σχεδίων προστασίας έναντι του σεισμού στις σχολικές μονάδες.
-Διάχυση των αποτελεσμάτων σε ευρύτερες ομάδες πληθυσμού.


Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης στον Δήμο Ηρακλείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμμετοχή της πόλης του Ηρακλείου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της Unesco για τις «Πόλεις που Μαθαίνουν» προϋποθέτει την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων με στόχο την αειφόρο και βιώσιμη ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας.

Post Top Ad

.............