Την ανεξαρτητοποίηση της απο τις τάξεις της δημοτικής αρχής Σητείας γνωστοποίησε η Ελένη Πλατανάκη με επιστολή της - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Την ανεξαρτητοποίηση της απο τις τάξεις της δημοτικής αρχής Σητείας γνωστοποίησε η Ελένη Πλατανάκη με επιστολή της

Την ανεξαρτητοποίηση της απο τις τάξεις της δημοτικής αρχής Σητείας γνωστοποίησε η Ελένη Πλατανάκη με επιστολή της.
Πλησιάζοντας οι δημοτικές εκλογές στον Μάιο του 2019 φουντώνουν οι συζητήσεις, και οι κινήσεις των υποψηφίων δημάρχων αλλά και των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων. Όμως κρίνουμε ότι η συγκεκριμένη κίνηση αποχώρησης της κυρίας Ελένης Πλατανάκη απο τις τάξεις της δημοτικής αρχής ξεχωρίζει δεδομένο της θέσης της ώς προέδρου της τοπικής κοινότητας Σητείας, και της ενεργής δράσης της στα κοινά.
Οι διαρροές της ομάδας της δημοτικής αρχής συνεχίζουν και προκαλούν το έντονο ενδιαφέρον όσων παρακολουθούν τα τεκταινόμενα .

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ την απόφασή μου να ανεξαρτητοποιηθώ από το συνδυασμό ΣΗΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να με συμπεριλάβετε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού σας για τη Δημοτική Κοινότητα Σητείας, στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014, κατά τις οποίες εκλέχτηκα Πρόεδρος.
Λόγοι εντιμότητας, ηθικής και αξιοπρέπειας δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντά μου στη θέση αυτή αφού, στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, προτίθεμαι να στηρίξω άλλο συνδυασμό.
Θεωρώ ότι, όλο αυτό το διάστημα, έπραξα το καθήκον μου με ανιδιοτέλεια και ζήλο συνεισφέροντας στα κοινά με τις ιδέες μου και με συνεχή προσπάθεια προς όλες τις κατευθύνσεις.


Ευχαριστώ από καρδιάς εσάς προσωπικά, τους αντιδημάρχους, το δημοτικό συμβούλιο και τα νομικά πρόσωπα του δήμου, αλλά και τα μέλη του δ.σ. της Δημοτικής κοινότητας Σητείας, για τη συνεργασία που είχαμε.
Επίσης οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους του δήμου οι οποίοι στάθηκαν στο πλευρό μου καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου, στηρίζοντας το έργο και τις δράσεις της Δημοτικής Κοινότητας Σητείας.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους εθελοντές της πόλης που με περίσσιο ζήλο και ανιδιοτέλεια, με γνώμονα πάντα το κοινό καλό, την εξωστρέφεια και την προβολή της πόλης μας, συμμετείχαν σε κάθε εθελοντική δράση ή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε.
Τέλος ευχαριστώ τους συνδημότες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και την εμπιστοσύνη τους.
Δηλώνω με αίσθημα ευθύνης και αγάπης για την πόλη της καρδιάς μας, ότι θα βοηθήσω με την εμπειρία μου, ως απλό μέλος του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας, τον επόμενο πρόεδρο σε όλα τα πολιτιστικά γεγονότα και δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στην πόλη αλλά και όπου αλλού μου ζητηθεί.
Ένας κύκλος κλείνει ένας νέος αρχίζει.
Τελειώνω αυτή την επιστολή με τη φράση του Γκάντι, η οποία χαρακτήρισε τα βραβεία εθελοντισμού 2016 και την οποία ενστερνίζομαι απόλυτα « Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο ».

Με εκτίμηση

Πλατανάκη Ελένη




Post Top Ad

.............