Υποψήφια με τον συνδυασμό του Νίκου Καραμανωλάκη “Μαζί στο Αύριο” η Ελένη Σταυρακάκη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Υποψήφια με τον συνδυασμό του Νίκου Καραμανωλάκη “Μαζί στο Αύριο” η Ελένη Σταυρακάκη

Ονομάζομαι Σταυρακάκη Ελένη του Γεωργίου. Τόπος καταγωγής μου η Σητεία. Πατρίδα μου όλη η Ελλάδα. Τέκνο στρατιωτικού. Η ζωή μου όλη ένα στρατόπεδο. Η ζωή μου όλη μια μετάθεση. Η ζωή μου όλη η πειθαρχία και η προσαρμογή. Τι αποκόμισα ; Εμπειρίες, αντοχή στις δυσκολίες, υπακοή στα κάθε λογής ‘’πρέπει’’, δυνατότητα σύγκρισης με το καλύτερο ή το χειρότερο, γνωριμία με διαφορετικές νοοτροπίες, ανοιχτούς ορίζοντες, ανοιχτά μυαλά.

Μεγαλώνοντας και όντας για πολλοστή φορά στο γραφείο του πατέρα μου σε κάποιο στρατόπεδο, διάβασα μια επιγραφή που είχε κορνιζώσει σε περίοπτη θέση:
‘’ Άρχεσθαι μαθών , άρχειν επιστήσει ’’ (Σόλων).
Έτος 2000-2001: “Φύσει μέν ἐστιν ἄνθρωπος ζῷον πολιτικόν” (Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του πολιτικό ον.Αριστοτέλης, Πολιτικά). Θέμα Πανελληνίων Εξετάσεων στα Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Η Αριστοτέλεια αυτή ρήση με οδήγησε στη Νομική Σχολή.
Έτος 2018-2019: Φύσει μέν ἐστιν ἄνθρωπος ζῷον πολιτικόν”
Θέμα επίκαιρο για άλλη μια φορά. Θέμα εξετάσεων για ακόμα μια φορά. Μόνο που αυτή τη φορά οι εξετάσεις δίνονται μέσω της κάλπης για τις Δημοτικές εκλογές του προσεχούς Μαίου 2019.
Η αγάπη για τον τόπο μου και η θέληση να βοηθήσω παντοιοτρόπως να πάρει αυτό που πραγματικά του αξίζει, με ώθησαν στο να αρχίσω να αφουγκράζομαι τον παλμό του.
Με τον καιρό και αφού πολλά ελέχθησαν, λίγα υλοποιήθηκαν και πολλά περισσότερα είχαν την ατυχία να παραμείνουν ‘’υποσχέσεις’’, κατέληξα στο ότι ο τόπος αυτός είναι καταδικασμένος, αν δεν παρθούν αποφάσεις δύσκολες, αλλά καταλυτικές για να αφήσουμε πίσω το Χθες και να προχωρήσουμε Μαζί στο Αύριο.
Ανάμεσα στον ορυμαγδό των εκατέρωθεν συκοφαντιών, λασπολογιών, ακατάσχετων κούφιων υποσχέσεων, αλλά και της ειρωνείας και της αλαζονείας, ξεχώρισε η φωνή του κ. Καραμανωλάκη. Ξεχώρισε για το σθένος της ενάντια στο παράλογο, για την ειλικρίνειά της, για το πάθος και το πείσμα της να παλέψει γι’ αυτό που πιστεύει καλύτερο για τον τόπο. Ξεχώρισε για τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά του, για το ήθος του ακόμα κι όταν τα χτυπήματα ήταν κάτω από τη μέση.
Έχοντας, λοιπόν, ήδη σχηματίσει την άποψή μου περί του ακεραίου του χαρακτήρος του, αλλά και της ανιδιοτέλειας των κινήτρων του, αποτέλεσε ύψιστη τιμή στο πρόσωπό μου η στιγμή εκείνη που ο κ. Καραμανωλάκης μου πρότεινε να θέσω υποψηφιότητα για τη θέση της δημοτικής συμβούλου υπό το συνδυασμό του. Ως εκ τούτου, θέτω εαυτόν στη διάθεση του υποψηφίου Δημάρχου κ. Καραμανωλάκη, έτσι ώστε να προχωρήσουμε, επιτέλους, ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ, αφήνοντας ΠΙΣΩ ΤΟ ΧΘΕΣ.

Post Top Ad

.............