Τα κολωνάκια που εξυπηρετούν, τα κολωνάκια που εμποδίζουν, τα κολωνάκια που ντροπιάζουν - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Τα κολωνάκια που εξυπηρετούν, τα κολωνάκια που εμποδίζουν, τα κολωνάκια που ντροπιάζουν

Τα κολωνάκια που εξυπηρετούν, τα κολωνάκια που εμποδίζουν, τα κολωνάκια που διχάζουν, τα κολωνάκια που ντροπιάζουν.

Στην πόλη της Σητείας το κυκλοφοριακό πρόβλημα σε κάποιες στιγμές της ημέρας αποκτά διαστάσεις, χωρίς να προκαλεί ιδιαίτερες δυσκολίες και αντιδράσεις, ωστόσο αποτελεί ένα πρόβλημα εδώ και χρόνια για την πόλη και τους οδηγούς δεδομένο των στενών δρόμων διπλής κατεύθυνσης.
Έλλειψη σημάνσεων, παράνομα παρκαρίσματα και νοοτροπίες άλλων εποχών εμποδίζουν στην μικρή πόλη της Σητείας την ομαλή οδηγική καθημερινότητα.


Σε  συνεδρίαση της Επιτροπής Κυκλοφοριακού του Δήμου Σητείας υπό την προεδρία του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ. Νίκου Κοζυράκη, πρίν απο λίγο καιρό πάρθηκε η απόφαση να επιτρέπεται μόνο υπό προϋποθέσεις σε σημεία που διασταυρώνονται δρόμοι να τοποθετούνται κολονάκια, έτσι ώστε να ώστε να μπορούν στρίβουν χωρίς εμπόδια ( παρκαρισμένα αυτοκίνητα ) τα οχήματα. 
Πλέον κολωνάκια δεν τοποθετούνται σε κανένα σημείο διότι για κάτι τέτοιο απαιτείται πλήρης μελέτη για την τοποθέτησή τους η οποία απαγορεύεται επί του οδοστρώματος.

Στην οδό Δασκαλογιάννη δίπλα στην Παγκρήτια τράπεζα , το απογοητευτικό σήμα το οποίο απαγορεύει την στάθμευση, φιλοξενεί... αγγελίες και αυτοκόλλητα, ενώ τα σπασμένα κολωνάκια μέχρι και πρίν απο λίγο καιρό κρυβόταν κάτω απο αυτοκίνητα.
Η παιδεία μας, ο σεβασμός μας, η γνώση, και η αισθητική μας έχουν χαράξει άλλους δρόμους, η έλλειψη αστυνόμευσης, σε συνδυασμό με την έλλειψη σεβασμού στον συνάνθρωπο οδηγεί πολλές φορές σε παρανομίες μικρές ή μεγάλες αλλά και σε δυσκολίες ώς πρός την ποιότητα της ζωής μας.
Κολωνάκια που στοίχησαν χρήματα που βγήκαν απο τις τσέπες του Ελληνικού λαού. 

Στην πόλη της Σητείας οι μικρές αποστάσεις εντός του οικιστικού ιστού της, με χώρους πάρκινγκ που μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτοκίνητα δεν αξιολογούνται απο κάποιους πολίτες.
Άς φροντίσει τουλάχιστον η δημοτική αρχή να απομακρύνει τα σπασμένα, άσχημα και ίσως και επικίνδυνα κολωνάκια, όπου σε συνδυασμό με τις λερωμένες πινακίδες σήμανσης, το μόνο που θυμίζουν είναι ότι ο κάθε πολίτης τελικά θέλει τον προσωπικό Αστυνομικό του, τον προσωπικό του καθαριστή.



Το άρθρο 48 του Ν. 2696/1999 (Κ.Ο.Κ.) «…Η προσωρινή η διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις η εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα εάν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση η στάθμευση η περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. Κατ’ εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις εάν υπάρχει αρκετός χώρος γι’ αυτό η κατάληψη τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις η εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά τη γνώμη των αρμοδίων Αστυνομικών Αρχών».
– Το άρθρο 34 «Στάθμη και στάθμευση» όπου στην παράγραφο 13 αναφέρεται : «…επιτρέπεται η τοποθέτηση κατακόρυφων ελαστικών εύκαμπτων επαναφερόμενων κυλίνδρων στις διασταυρώσεις όταν εμποδίζεται η στροφή των μέσων μαζικής μεταφοράς».
– Το άρθρο 34 «Στάθμη και στάθμευση» όπου στην παράγραφο 13 παρ.3 αναφέρεται: «…H στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα απαγορεύεται μπροστά από την είσοδο και έξοδο οχημάτων παρoδίoυ ιδιοκτησίας ως και απέναντι από αυτήν, όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος – έξοδος οχημάτων εξ αυτής».
– Σύμφωνα με το 40264/4971/2007 – ΦΕΚ 2201/Β’/14.11.2007 Προδιαγραφές κατασκευής και τοποθέτησης ειδικών προεξοχών πεζοδρομίου σε στάσεις λεωφορείων και οριοδεικτών σε διασταυρώσεις.
2. Σε διασταυρώσεις οδών, όπου εμποδίζεται συστηματικά η στροφή των μέσων μαζικής μεταφοράς, τοποθετούνται κατακόρυφοι ελαστικοί εύκαμπτοι επαναφερόμενοι κύλινδροι οι οποίοι ονομάζονται οριοδείκτες, με στόχο την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης οχημάτων.
– Σύμφωνα με το άρθρο 82 του Ν. 3463/2006, οι κανονιστικές αποφάσεις, που αφορούν τη ρύθμιση κυκλοφορίας, των μονοδρομήσεων και των κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, της λειτουργίας των χώρων στάθμευσης εκδίδονται, μετά προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου.
– Η κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση των οδών εκτελείται μόνο κατόπιν σχετικής μελέτης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του Ν.2696/1999.
– Για την συντήρηση των οδών (στην έννοια της συντήρησης περιλαμβάνεται και η κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση) αρμόδιες είναι οι οικίες διευθύνσεις των τεχνικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τη υπ΄αριθμ. 4422/ΕΟ/07 (ΦΕΚ 1787/Β/6.9.2007) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας.

Post Top Ad

.............