Πέτρα βάρους 3 κιλών αποκολλήθηκε απο βράχια και χτύπησε αυτοκίνητο στη θέση Αδιάβατος του δήμου Σητείας - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Πέτρα βάρους 3 κιλών αποκολλήθηκε απο βράχια και χτύπησε αυτοκίνητο στη θέση Αδιάβατος του δήμου Σητείας

Ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Δρ. Ανδρέας Κουλαξουζίδης με επιστολή του στον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη και στον Δήμαρχο Σητείας κ. Θεόδωρο Πατεράκη αναφέρεται σε ατύχημα που του συνέβη, ενώ ταξίδευε από την Ιεράπετρα προς τον ΑΗΣ Αθερινόλακκου.

Διαβάστε την επιστολή
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας αναφέρω το περιστατικό που μου συνέβη πριν λίγες ημέρες, και με την ευκαιρία να καταγγείλω τις σοβαρές ελλείψεις σε θέματα ασφάλειας του συγκεκριμένου τμήματος του επαρχιακού οδικού δικτύου, οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο όσους το χρησιμοποιούν.
Συγκεκριμένα, την Τρίτη 17/7 και ώρα 07:00, κινούμενος με το αυτοκίνητό μου από την Ιεράπετρα προς τον ΑΗΣ Αθερινόλακκου όπου εργάζομαι, μετά τη Μονή Καψά, στη θέση Αδιάβατος, μία πέτρα βάρους περίπου 3 κιλών έσπασε και διαπέρασε το μπροστινό παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου, χτύπησε με δύναμη στο κάθισμα του συνοδηγού, αναπήδησε και χτύπησε στο κάτω μέρος του ταμπλό πριν σταματήσει στο χώρο των ποδιών συνοδηγού. Η πέτρα αυτή έπεσε από την απόκρημνη, βραχώδη πλαγιά στη βορινή πλευρά του δρόμου από σχετικά μεγάλο ύψος.
Εκτιμώ ότι η πέτρα αποκολλήθηκε και άρχισε να κατρακυλά από τα ζώα, που συχνά βόσκουν και κινούνται στη συγκεκριμένη πλαγιά.
Ευτυχώς, μέσα στην ατυχία μου, δεν υπήρξε τραυματισμός, αφού δεν είχα συνοδηγό και η πέτρα δεν χτύπησε πάνω μου -εκτός από κάποια θραύσματα από το παρμπρίζ.
Το μέγεθος και η ορμή της πέτρας ήταν τέτοια που θεωρώ ότι αν με χτύπαγε θα μπορούσε να αποβεί μοιραία είτε άμεσα είτε έμμεσα, αν έχανα τον έλεγχο του οχήματος. Σημειωτέον, στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου υπάρχει γκρεμός με αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προστατευτικό τοιχίο χαμηλού ύψους.
Είναι συχνό το φαινόμενο, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια βροχοπτώσεων να γεμίζει το οδόστρωμα από πέτρες και μικρούς βράχους σε διάφορα σημεία κατά μήκος της συγκεκριμένης διαδρομής. Ο κίνδυνος πτώσης βράχων σε περίπτωση σεισμού είναι αδιαμφισβήτητος. Η δε ανεξέλεγκτη βόσκηση των αιγοπροβάτων αποτελεί επίσης σοβαρό κίνδυνο, που, όπως προανέφερα, θεωρώ ότι ήταν η αιτία του συμβάντος στην περίπτωσή μου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος δρόμος χρησιμοποιείται για τη μετακίνηση των κοπαδιών από βοσκότοπο σε βοσκότοπο με προφανή τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος στα διερχόμενα οχήματα.
Πληροφορήθηκα από συναδέλφους μου ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αντίστοιχο περιστατικό. Γνωρίζω επίσης ότι έχει γίνει πρόσφατα καταγγελία, η οποία σας έχει γνωστοποιηθεί για αντίστοιχο συμβάν. Παρ’ όλα αυτά, δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο μέχρι σήμερα  για να γίνει ο συγκεκριμένος δρόμος ασφαλέστερος.
Επειδή την επόμενη φορά μπορεί να μην «έχω Άγιο», όπως λέει ο λαός (αυτή τη φορά είχα την Αγία Μαρίνα, μεγάλη η χάρη της), είτε εγώ προσωπικά είτε κάποιος άλλος συμπολίτης μας, κι επειδή δεν υπάρχει η δικαιολογία του «δεν γνώριζα» για την επικινδυνότητα του εν λόγω δρόμου, παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να προστατευτεί η υγεία και η ζωή των πολιτών που αναγκάζονται, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή, να χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο, απαράδεκτο και άθλιο οδικό δίκτυο.
Το επόμενο περιστατικό, το οποίο είμαι βέβαιος ότι θα συμβεί με μαθηματική ακρίβεια, αν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, δεν θα οφείλεται σε σύμπτωση ή στην «κακιά την ώρα», αλλά θα είναι το αποτέλεσμα της εγκληματικής αδιαφορίας των υπευθύνων, όποιοι κι αν είναι αυτοί.
Όσο αφορά την αποζημίωσή μου για την υλική ζημιά του οχήματός μου, αλλά και για την ψυχική οδύνη επιφυλάσσομαι των νομίμων δικαιωμάτων μου.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση».

Post Top Ad

.............