Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της Ρίκης Ματαλλιωτάκη ''Οι Λεύκες της Αιώνιας Αγάπης- Η κόρη του παπά'' στο Ηράκλειο στις 24 Νοεμβρίου - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της Ρίκης Ματαλλιωτάκη ''Οι Λεύκες της Αιώνιας Αγάπης- Η κόρη του παπά'' στο Ηράκλειο στις 24 Νοεμβρίου


Παρουσιάζεται το νέο βιβλίο της Ρίκης Ματαλλιωτάκη ''Οι Λεύκες της Αιώνιας Αγάπης- Η κόρη του παπά''

Η συγγραφέας στις σελίδες του μέσα αποτυπώνει την πορεία του νησιού ανά τους αιώνες, τον βασανισμό των κατοίκων του από τους διάφορους κατακτητές, και το πως τελικά τούτες οι ατελείωτες κατοχές κατάφεραν να διαμορφώσουν το χαρακτήρα των ανθρώπων του και να επηρεάσουν τη μοίρα δύο νέων παιδιών που δεν ευθύνονται σε τίποτα.



Και όπως μας λέει η συγγραφέας:
Διαβάζοντας την ιστορία αυτή ο οποιοσδήποτε, λογικά, θ’αναρωτηθεί που σταματά η αλήθεια και που ξεκινά η συγγραφική μυθοπλασία… λογικά.
Λογικά ωστόσο ούτε εγώ η ίδια δεν μπορώ να απαντήσω επ’ ακριβώς μια κι όλα όσα έπλασαν το βιβλίο τούτο, βγαλμένα, στην αρχική τους μορφή, απ’ το στόμα της αγαπημένης μου γιαγιάς, τα πήρε και τα βύζαξε η ψυχή μου στα πρώτα της κλάματα, χαλκεύτηκε απ’ αυτά, τη συνόδευσαν στα πρώτα της βήματα και την άντρωσαν στα πρώτα της παλέματα… κοντολογίς υπήρχαν σαν από πάντα μέσα μου… δεν μεγάλωσα απλώς μαζί τους, νιώθω σαν να γεννήθηκα μαζί τους.
Οπότε, ακούγοντας ξανά και ξανά την ιστορία αυτή σαν παιδί, από ένα σημείο κι έπειτα μπερδεύτηκα ως κι εγώ η ίδια, τόσο που δεν κατάφερα ποτέ να διαχωρίσω αν τα γεγονότα που περιγράφω τα γεννούσε το μυαλό μου γράφοντας ή ανάβλυζαν από μέσα μου ωσάν μια πραγματικότητα που υπήρξε μεν άσχετα αν εγώ ποτέ δεν τη βίωσα.

Post Top Ad

.............