Κυκλοφόρησε ο πρώτος προσωπικός δίσκος του Στέφανου Χαιρέτη με τίτλο "Σε μια Ζωή που βιάζεται"-Συμμετέχουν ενεργά σε αυτόν ο πατέρας του Αριστείδης ή Γιαλάυτης και ο αδερφός του Βασίλης - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Κυκλοφόρησε ο πρώτος προσωπικός δίσκος του Στέφανου Χαιρέτη με τίτλο "Σε μια Ζωή που βιάζεται"-Συμμετέχουν ενεργά σε αυτόν ο πατέρας του Αριστείδης ή Γιαλάυτης και ο αδερφός του Βασίλης

“Σε μια ζωή που βιάζεται…” τιτλοφορείται ο πρώτος δίσκος του Στέφανου Χαιρέτη σε στίχους του Αριστείδη Χαιρέτη (Γιαλαύτη). Στο τραγούδι συμμετέχουν η Μαρία Κώτη και η Μαρίνα Δακανάλη. Ένα άλμπουμ με πέντε νέες συνθέσεις και μία διασκευή σε παραδοσιακές κοντυλιές όπου τραγουδάει ο Στέφανος, Βασίλης και Αριστείδης Χαιρέτης. Ο δίσκος κυκλοφόρησε σήμερα από τις μουσικές εκδόσεις Σείστρον-Αεράκης..Ο Στέφανος Χαιρέτης, με μουσικές σπουδές, αλλά και σημαντική πλέον εμπειρία με αρκετές ζωντανές εμφανίσεις, εισέρχεται στον χώρο της δισκογραφίας με τη δύναμη και την ορμή της νιότης του,σε ένα δίσκο που θα μπορέσετε να απολαύσετε  πέντε νέες συνθέσεις και μια διασκευή με παραδοσιακές κοντυλιές, όπου τραγουδάει ο ίδιος, ο αδελφός του Βασίλης και ο πατέρας του Αριστείδης.


Ο ίδιος ο καλλιτέχνης σε σημείωμα του αναφέρει  σχετικά με τη κυκλοφορία του πρώτου του δίσκου τα εξής:”Σ’ αυτήν την πρώτη μου προσωπική δισκογραφική δουλειά, σας παραθέτω πέντε τραγούδια δικής μου σύνθεσης-ενορχήστρωσης και μια μουσική διασκευή μου σε κρητική παραδοσιακή μουσική (Σητειακές κοντυλιές). Οι μελωδίες αυτές ήρθαν αβίαστα, σε στιγμές που ήθελα να εκφραστώ μουσικά γι’ αυτά που συνέβαιναν γύρω μου και μέσα μου. Κουβαλούν στοιχεία και επιρροές απ’ τα παιδικά μου χρόνια στο ιδιαίτερό μου χωριό, τ’ Ανώγεια, απ’ τις μουσικές μου σπουδές στο τμήμα λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής στην Άρτα αλλά και τις μετέπειτα πορείας του μουσικού μου ταξιδιού ως και την στιγμή που ηχογραφήθηκαν.
Από τα βάθη της καρδιάς μου προς τους εξαίρετους/ες τραγουδίστριες, μουσικούς, συναδέλφους, φίλους αλλά και τις μουσικές εκδόσεις «Σείστρον» ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τέλος ας μου επιτραπεί μια μικρή ξεχωριστή συναισθηματική αναφορά στον στιχουργό της δουλειάς αυτής. «Αρκετός κόσμος γνωρίζει το σημαντικό σου έργο στο χώρο της μαντινάδας, αυτό που δεν γνωρίζει είναι το πώς εγώ το αντιλαμβάνομαι. Θα είμαι σύντομος: Ποίηση, Ποίηση! Επίσης ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, σ΄εσένα αλλά και στην υπόλοιπη οικογένεια για την στήριξή σας, στις επιλογές μου» ολοκληρώνει.


Ο Στέφανος Χαιρέτης (Μπάρης) γεννήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου  1987 στα Ανώγεια, όπου και μεγάλωσε. Από πολύ μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τη μουσική και τη λύρα. Όντας μαθητής στο Γενικό Λύκειο Ανωγείων ανακάλυψε ότι όλη του την ενέργεια μπορεί να την διοχετεύσει στη μουσική και στη λύρα. Γι΄αυτό και αποφάσισε να σπουδάσει Μουσικολογία, για μία πιο ολοκληρωμένη Μουσική Παιδεία. Είναι απόφοιτος του τμήματος Λαικής και Παραδοσιακής Μουσικής του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου στην Άρτα. Σήμερα είναι καθηγητής Κρητικής λύρας σε Μουσικά Σχολεία και Ωδεία.
Μεγαλωμένος στην τοπική κοινωνία των Ανωγείων βίωσε την ισχυρή Ανωγειανή παράδοση και επηρεάστηκε έντονα από την ιδιαίτερη Ανωγειανή μουσική κουλτούρα και στη συνέχεια μυήθηκε στην ευρύτερη Κρητική αλλά και Ελληνική Παραδοσιακή και μη Μουσική.
Σημαντικό ρόλο  στη ζωή  και στην προσωπικότητά του διαδραμάτισε ο πατέρας του Αριστείδης Χαιρέτης (Γιαλαύτης), γιος του Δαμιανοστεφανή και της Ειρήνης Σκουλά, κόρης του Καραμουζομιχάλη (Μιχαλιό)
Συμμετείχε στην τελευταία δισκογραφική δουλειά του πατέρα του << Στον αγκρεμό του έρωντα >>και στην δισκογραφική δουλειά του Βαγγέλη Καζαντζή << Της γης το μυστικό >> στο κομμάτι με τίτλο << Της μοναξιάς >> στο οποίο τραγουδά ο Ψαραντώνης. Στο διάστημα αυτό έκανε εμφανίσεις στην Κρήτη αλλά και σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Η πρώτη του δισκογραφική προσωπική δουλειά πηγάζει  από βιώματα, συναισθήματα και εμπειρίες της ως τώρα πορείας του και της μουσικής του αναζήτησης. Θα κυκλοφορήσει στα μέσα Ιουνίου και έχει τίτλο << ΣΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΟΥ ΒΙΑΖΕΤΑΙ >> και αποτελείται από έξι (6) κομμάτια σε πέντε (5) tracks σε ενορχήστρωση του ίδιου :

1)      Σε μια ζωή που βιάζεται
2)      Το μυστικό του πόνου μου
3)      Όταν τρυπήσει η θάλασσα
4)      α) Εξεκινήσαν οι χαρές  β) Απάνω πού ΄τον η χαρά και
5)   Κουράστηκα μα έκτισα.
Συμμετέχουν στο τραγούδι η Δακανάλη Μαρίνα και η Κώτη Μαρία. Επίσης τραγουδούν οι Αριστείδης, Στέφανος και Βασίλης Χαιρέτης.
Επίσης συμμετέχουν οι μουσικοί :
1)       Βασίλης       Χαιρέτης
2)       Μιχάλης       Κώτης
3)       Δημήτρης     Κιαολιάς
4)       Σωτήρης       Αγγελάκης
5)       Κώστας       Μαρκάκης
6)       Αντώνης      Μποτονάκης
7)       Γιώργος       Σαλούστρος (Κεχρής)
8)       Κατσούνα    Μαρίτζια
9)       Παντελίδης  Μελέτης και
10)   Σκουρκέας   Στρατής

Post Top Ad

.............