Χρυσά σε ακόντιο και σφαίρα από τον Μ. Στεφανουδάκη - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Χρυσά σε ακόντιο και σφαίρα από τον Μ. Στεφανουδάκη

Με δύο χρυσά μετάλλια επέστρεψε ο Μανώλης Στεφανουδάκης από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΑμεΑ.
Ο Έλληνας πρωταθλητής πήρε το χρυσό μετάλλιο με βολή 27,66μ. στο ακόντιο, ενώ κέρδισε την πρωτιά και στη σφαίρα όπου με βολή 7,54μ. αποδεικνύοντας ότι είναι απλά ο καλύτερος στα συγκεκριμένα αγωνίσματα. Οι αγώνες αυτοί ήταν μια δοκιμή πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα πραγματοποιηθεί από 14 - 23 Ιουλίου στο Λονδίνο.



Μανώλης Στεφανουδάκης: «Μεγάλη αξία στις νίκες η κόρη μου…»
Λίγο μετά την εμφάνισή του είχε να πει: «Με το κλείσιμο και του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, θα ήθελα όπως πάντα, να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Ιάκωβο Ιωαννίδη και Ιπποκράτη Σκατσάκη. Τον Ιπποκράτη είχα τη χαρά να βρίσκεται κοντά μου σ' αυτό το Πανελλήνιο, προκειμένου να με στηρίξει ακόμα περισσότερο. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου, που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν, γιατί χωρίς τη δική τους υποστήριξη δε θα μπορούσα να πραγματοποιήσω μια αξιοπρεπή προετοιμασία.
Ακόμη, ιδιαίτερη αξία είχε για εμένα η παρουσία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της κόρης μου Γεωργίας, από την οποία αντλώ ενέργεια και δύναμη».

Post Top Ad

.............