Με αμείωτη ένταση ο Δήμος Ηρακλείου συνεχίζει τις
συστηματικές και στοχευμένες προσπάθειες για την τουριστική
προβολή της πόλης, ώστε να καταστεί τουριστικός προορισμός.
Στο πλαίσιο αυτό και υλοποιώντας τον στρατηγικό στόχο της Δημοτικής
Αρχής στην επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου που συνεδρίασε
υπό την προεδρία του Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού κ. Gian
Andrea Garancini πραγματοποιήθηκε η πρώτη ουσιαστική συζήτηση
για το σχεδιασμό του μάρκετινγκ και άλλες δράσεις που θα υλοποιηθούν
το επόμενο διάστημα.
Στόχος η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό προορισμό
που λέγεται Ηράκλειο μέσα από το σχεδιασμό, τη συνεργασία, την
ταυτότητα της πόλης, την επένδυση στην πολιτιστική της κληρονομιά και
τελικά την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Σημαντική, σε αυτή την προσπάθεια, η παρουσία του Eπίκουρου
καθηγητή Marketing στο Πανεπιστήμιο Πατρών κ.Δημήτρη Κούτουλα
που ανέλυσε το θέμα « Ο σχεδιασμός Marketing για ένα Αστικό
τουριστικό προορισμό – Η περίπτωση του Ηρακλείου» που θα εκπονήσει
και ειδική μελέτη σε συνεργασία με το Δήμο Ηρακλείου για την
ενίσχυση και υλοποίηση κατάλληλων δράσεων ώστε να καταστεί το
Ηράκλειο τουριστικός προορισμός.
Επίσης ο Επίκουρος καθηγητής του ΤΕΙ Κρήτης στη Σχολή Διοίκησης
και Οικονομίας, κ. Αλέξανδρος Αποστολάκης, παρουσίασε την
εισήγηση με τίτλο: «Δράσεις ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας σε
τουριστικούς προορισμούς».
Παράλληλα τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου κατέθεσαν τις
προτάσεις τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Εξάλλου ο πρόεδρος της επιτροπής κ. Gian Andrea Garancini
αναφέρθηκε εκτενώς στην έκθεση Τουρισμού “GREEK PANORAMA”
που πραγματοποιήθηκε στην Νέα Υόρκη και συμμετείχε με επιτυχία ο
Δήμος Ηρακλείου.Όπως είπε ο κ. Garancini τα μηνύματα είναι πολύ
θετικά για τον Κρητικό τουρισμό αλλά και για το Ηράκλειο ειδικότερα.
Τις εργασίες της επιτροπής παρακολούθησαν και 20 φοιτητές του
τμήματος διοίκησης και οικονομίας του ΤΕΙ Κρήτης.