Τι σε μέλει εσένανε από πού είμαι εγώ” Από την Κρήτη στη Σμύρνη την Τρίτη 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Τι σε μέλει εσένανε από πού είμαι εγώ” Από την Κρήτη στη Σμύρνη την Τρίτη 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών


Λίγο πριν την κυκλοφορία του  δεύτερου μουσικού της video “Σμύρνη, η Μούσα της Ιωνίας”, με τη συμμετοχή περισσότερων των 100 καλλιτεχνών, η ομάδα “Παίζουμε Οικολογικά & Διαπολιτισμικά”, δημιουργεί μια ξεχωριστή παράσταση στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Τρίτη 28 Μαρτίου, με το συμβολικό  τίτλο “Τι σε μέλει εσένανε από πού είμαι εγώ” – Από την Κρήτη στη Σμύρνη και από το χθες στο σήμερα, χτίζοντας τη γέφυρα εκείνη που ενώνει τους δύο σταθμούς της δράσης της, την Κρήτη και τη Σμύρνη.



Ερμηνεύουν (αλφαβητικά): η Φωτεινή Βελεσιώτου, η Καλλιόπη Βέττα, η Ειρήνη Δερέμπεη, η Fide Köksal, ο Κάρολος Κουκλάκης, ο Σόλων Λέκκας, ο Γιώργος Μπαγιώκης, ο Δημήτρης Μπάσης, η Γιώτα Νέγκα, η Γεωργία Νταγάκη, ο Μάνος Πυροβολάκης, η Ναταλία Ρασούλη, η Μαριαστέλλα Τζανουδάκη, η Αγγελική Τουμπανάκη, ο Haig Yazdjian και ο Mc Yinka.

Τιμητική συμμετοχή: Λυδία Κονιόρδου.
Σε ρόλο  – έκπληξη επί σκηνής θα βρεθεί ο πολυβραβευμένος σκιτσογράφος  Soloúp, ενώ μέρος της έκθεσής του “Αϊβαλί”, καθώς και σκίτσα που θα δημιουργήσει ειδικά για την παράσταση, θα παρουσιαστούν στο φουαγιέ της αίθουσας Χρήστος Λαμπράκης.
Μέρος των εσόδων της παράστασης θα διατεθεί στην Κιβωτό του Κόσμου και το δικό τους στίγμα στη βραδιά θα βάλουν τα παιδιά της Παιδικής  Χορωδίας της.
Τιμές εισιτηρίων: 9,00 ευρώ, 15 ευρώ, 22 ευρώ, 30 ευρώ (διακεκριμένη ζώνη)
Ειδικές τιμές: 5 ευρώ (φοιτητές, άνεργοι, ΑΜΕΑ)  |  8 ευρώ (65+, πολύτεκνοι)

Έναρξη προπώλησης Τρίτη 7 Μαρτίου.
Πληροφορίες
210 72.82.333  |  www.megaron.gr

χανιωτικα νεα


Τι σε μέλει εσένανε από πού είμαι εγώ” Από την Κρήτη στη Σμύρνη την Τρίτη 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Post Top Ad

.............