Βραβεύτηκε το ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ για την τουριστική προβολή του δήμου Σητείας για το έτος 2016 - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Βραβεύτηκε το ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ για την τουριστική προβολή του δήμου Σητείας για το έτος 2016


Στο Πολύκεντρο (Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη) πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου μια όμορφη εκδήλωση απο την ομάδα οργάνωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Σητείας με σκοπό τη βράβευση των εθελοντών του Δήμου Σητείας. για το έτος 2016. Ο εθελοντισμός εκφράζεται με πολλούς τρόπους, με κοινό παρανομαστή την αγάπη και την διάθεση για ένα καλύτερο κόσμο. Ο εθελοντής παλεύει για μια κοινωνία γεμάτη ανθρωπιά, αγάπη και έγνοια για τον τόπο του, για τον συνάνθρωπο του.

Οι κάτοικοι της Σητείας έφεραν  «νέες» ιδέες, βάζοντας ένα ακόμα λιθαράκι στην προσπάθεια των πολλών.Ξεπέρασαν τα τυχόν προβλήματα, και με στόχο να κάνουν το καλό καλύτερο προσπάθησαν και κατάφεραν να κάνουν την πόλη τους πιο καθαρή, πιό όμορφη, πιο πρακτική, πιο κοινωνική.
Το εγώ έγινε εμείς, το εμείς έγινε δικό μας εγώ.
Ο καθένας απο το πόστο του αλλά και με διάθεση προσφοράς σε άλλα πόστα χωρίς αμοιβές, και χωρίς μπόνους.




Μεμονωμένα άτομα, επαγγελματίες, ερασιτέχνες, φορείς, σωματεία, μέσα ενημέρωσης άνθρωποι της διπλανής πόρτας που απλά έμαθαν να δίνουν ή έμαθαν να μοιράζονται δούλεψαν αθόρυβα σε κάθε γωνιά της πόλης της Σητείας σε κάθε εποχή και σε κάθε ανάγκη που πρόσταζε αυτή.
Ο δήμος Σητείας τίμησε και ευχαρίστησε ώς ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης την προσφορά τους.
Η προσφορά δεν έχει χρώμα, ιδεολογία ή χρόνο, είναι αόρατη αλλά ορισμένες φορές πρέπει να γίνει και ορατή και να βγάλει ήχο με μόνο μια λέξη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.



Ηταν ιδιαίτερη η τιμή σε αυτή την γιορτή προσφοράς να συμμετέχω (Αντώνης Γενναράκης ) ώς εκπρόσωπος του site ( ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ) και να τιμηθώ για την τουριστική προβολή του δήμου Σητείας για το έτος 2016.
Όταν μου έγινε το τηλεφώνημα απο την κυρία Βέρα Περάκη και τον δήμαρχο της Σητείας κύριο Θοδωρή Πατεράκη όπου και μου ανακοινώθηκε η πρόσκληση και η διάθεση συμμετοχής και βράβευσης μου στην εκδήλωση αισθάνθηκα ξαφνιασμένος αλλά και υπερήφανος, γιατί αφορούσε τις δράσεις μου σε μια αγαπημένη μου περιοχή της Κρήτης .
 ( Αν και Ηρακλειώτης ανέφερα στην ομιλία μου ότι δεν γνωρίζω έαν έπρεπε να βραβεύομαι για δράσεις εθελοντισμού ώς προς τα κοινά της Σητείας αλλά είναι ιδιαίτερη τιμή να βρίσκομαι κοντά σας.
Οταν δημιουργήσαμε το site ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ πρίν απο 5 χρόνια αρχίσαμε να οργώνουμε την Κρήτη φωτογραφίζοντας, και αρθογραφόντας  για τα  πολιτιστικά του νησιού. Ο ερχομός μας πολλές φορές στην Σητεία με έκανε να νιώσω την αγάπη, την απλότητα και την ζεστασιά αυτού του τόπου που ερωτεύτηκα και θέλησα να τον ανακαλύψω περισσότερο.



Γνωρίσα Ανθρώπους, έκανα φίλους, ήπιαμε μαζί τσικουδιές και κρασί, μου άνοιξαν το σπίτι τους,μ έκαναν να νιώσω χωριανός στο χωριό τους.
Καθημερινά ζείτε τους ρυθμούς της πόλης, τις αγωνίες της καθημερινότητας και προσπαθείτε για το καλύτερο ο καθένας σας για τον τόπο σας αλλά... είστε εδώ.
Εώ είμαι αλλού... Στο Ηράκλειο όπου και κατοικώ όμως συχνά πυκνά είμαι εδώ με το μυαλό μου με την καρδιά μου και όποτε μπορώ με την φιυσική μου παρουσία.

Προσπαθούμε με άρθρα με συνενΤεύξεις, με αφιερώματα και προβολή των προβλημάτων της καθημερινότητας να προβάλουμε και να διαφημίσουμε την επαρχεία Σητείας ξεπερνώντας τα σύνορα της και φτάνοντας την στα πέρα της Γής όπου έχουμε δύναμη και φωνή.
Ευχαριστώ ξανά τον δήμαρχο της πόλης κύριο Θοδωρή Πατεράκη, την κυρία Βέρα Περάκη αλλά πρωτίστως τον φίλο μου Νεκτάριο Ξυπόλυτο και την οικογένεια του που με πήγαν εξαρχής απο το χέρι και με πήγαν λίγο παρακάτω στην πόλη σας.
Κλείνοντας να ευχηθώ καλή δύναμη και καλή συνέχεια στην συνεχή προσπάθεια σας να κρατάτε ζωντανό τον παρανομαστή σας που δεν είναι άλλος απο την αγάπη σας για τον τόπο σας καινα είστε υπερήφανοι για το ξεχωριστό Σητειακό DNA σας.)

ΑΝΤΩΝΗΣ.  . ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ






























Post Top Ad

.............