ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

... ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ
 
Σημερα παλι, ενοιωσα τρελλος, μαλακας, φωνακλας και οι φωνες μου εμποδιζαν μια ταμεια, σε τραπεζα στα λιονταρια, να δουλεψει.... Αιτια το οτι προσπαθω εδω και ενα 6μηνο να φτιαξω κι εγω την ευνοικη ρυθμιση του οαεε,για να ειμαι ενταξει με τα χρεη μου και την πατριδα μου, που τωρα οσο ποτε αλλοτε,με εχει αναγκη... Αυτη λοιπον ειναι η ανταποδωση του ευχαριστω απο την πατριδα μου που θελει καθε μηνα να της δινω 600 ευρω για να παρω συνταξη 400 και να λεω κι ευχαριστω....
Προσπαθησα λοιπον να συνδεσω την ρυθμιση αυτην των 100 δοσεων σε λογαριασμο της αλφα που ηδη εχω για να τελειωνω...(γιατι ετσι μου ζητηθηκε αλλοιως δεν επικυρωνεται η ρυθμιση λεει!!!!!!) Δεν κανει μου λεει ο πρωτος χαρτογιακας, ο οποιος χαριετιζοτανε μ εναν αλλο παπαρα σα τους ωνασηδες, που εβλεπαν να ταλαιπωρειτε κοσμος στην ουρα κι αυτοι παιζανε με τα τηλεφωνα τους... 


θελει οψεως μου λεει... και πως ανοιγεις οψεως ?? τον ρωταω.... 
θελει μου λεει 3000 ευρω....!!!! 
ε τι να κανω ειμαι και υπερτασικος αρχιζα να γκαριζω γιατι δεν ηθελα να αρχισω τα μπινελικια... παιρνει χαμπαρι η κα διευθυντρια και ηθελε λεει να μου εξηγησει... εγω συνεχιζα βεβαια να γκαριζω.... εμποδιζα λεει την ταμεια να κανει τη δουλεια της.... ξεχασα να πω οτι πριν παω στα γραφεια (τραπεζα) ημουν στην ουρα για τα ταμεια γιατι νομιζα οτι η συνδεση γινεται στα ταμεια, εφ οσον υπαρχει λογαριασμος.... μετα απο μιση ωρα που εφτασε η σειρα μου, μ ενημερωσε μια κα ταμειας (αλλη αυτη, αυτη ηταν μ ενα κωτσο σα περικεφαλαια) οτι δεν την κανει αυτη, αυτην την δουλεια... κι οταν τις ειπα μα γιατι δε μου το λετε, μου λεει που να ξερουμε τι θελετε??? σωστα αλλο εναμιση εκατομμυριο ρυθμιζομενοι θα ρθουν στη τραπεζα για τον ιδιο λογο τα νυχια σου θα μυρισεις???? Εκατσα λοιπον στην καρεκλα της διευθυντριας να μου εξηγησει και μου λεει.... εχετε λογαριασμο στη Πειραιως??? οχι της λεω γιατι???? Γιατι λεει στη πειραιως κανουνε τη συνδεση χωρις να χρειαζεται ειδικος λογαριασμος.... (εδω ο λογαριασμος εγινε απλα "ειδικος" οχι οψεως) τ ακουω εγω, καγκελο.... λεω απο μεσα μου γιατι ετσι αραγε πιο καλοι ειναι στην πειραιως??? και μου ειπε τι χαρτια χρειαζονται για ν ανοιξει ενας αλλος λογαριασμος.... μα γιατι ξαναρωταω εγω, να θελει αλλον λογαριασμο τι εχει αυτος???????? ετσι μου λεει λεει η εγκυκλιος....!!!! φευγω παω στην Πειραιως... μπαινω μεσα και ρωταω τον αεκτζη.... ρε φιλε εδω δεν εχω λογαριασμο εχει ομως η γυναικα μου. μπορω να συνδεσω τον λογαριασμο της με την ρυθμιση μου??? αυτος πιο συγκαταβατικος μου λεει, ...ισως, εαν υπογραψει κι η γυναικα σου... πηγαινε ομως στον γ οροφο να βρεις τον κο ταδε να σου πει γιατι κι εγω δε τα ξερω καλα.... Παω στον γ ..... Γινεται φιλαρακι να συνδεσω αυτην την ρυθμιση με λογαριασμο της γυναικας μου... κοιταει το χαρτι καλα, παμε στον β οροφο μου λεει.... παμε σε μια κα... εαν βαρεθηκατε εσεις πειτε μου εγω τι θα επρπεπε να κανω???? 

 

Η κα αυτη μου λεει, δε γινεται... μα τις λεω σε τελικη αναλυση εαν ο ΟΑΕΕ θελει να πληρωνεται η συγκεκριμενη ρυθμιση τι την νοιαζει εαν ειναι απο εμενα η απο τον αγ, πετρο??????? ε δε γινεται μου λεει δεν ειστε εσεις!!!!! Εδω στην Ελλαδα συνηθιζουμε να λεμε ευρωπαιο καποιον που εχει ενα επιπεδο διαβιωσης και ποιοτητα ζωης και καλα κανουμε... πολυ καλα. Το θεμα ειναι οτι για να εισαι ευρωπαιος και στην ευροζωνη δεν πρεπει μονο να πληρωσεις τα χρεη σου αλλα να δειξεις κι οτι αυτα τα πραγματα τα χεις ξεπερασει προ πολλου γιατι ο Γαλλος ο Γερμανος ο Ολλανδος που εσυ τωρα βριζεις το εχει κανει εδω και αιωνες και καλα κανει τωρα κι αυτος και σου τρωει τον μισθο γιατι ακριβως εισιαι ηλιθιος που δε τα χεις φτιαξει ακομα.... Να σας πω εγω τι γινεται μ αυτην την ιστορια, μ αυτην και αν οχι με ολες, τουλαχιστον με το 90& των ιστοριων της Ελλαδας,,, Δεν υπαρχει καμμια μα καμια συνεννοηση μεταξυ ΟΑΕΕ και τραπεζων... εκατσε ο ενας κι εκανε την εγκυκλιο την εστειλε στον ΟΑΕΕ... ο υπαλληλος εκτελεσε οι τραπεζες δε ξερουν τιποτα... παιρνουν την φωτοτυπια στα χερια τους, α ναι θελει λογαριασμο, ειδικο...! μα εχω λογαριασμο... ααααα εδω λεει η εγκυκλιος ειδικο.... και μη μ αρχιζετε τωρα κι εγω τα περασα, η χρονια ετσι ειναι τωρα θ αλλαξει κι αλλα τετοια μοιρολατρικα γιατι ξαναλεω καλα μας κανουν και μας πηδανε, γιατι σα τα προβατα τα δεχομαστε και δε μιλαμε... Αυτα τα ολιγα και εις ανωτερα σε ολους μας....!!! Α και καλη μας προοδο...!

Post Top Ad

.............