ΕΦΥΓΕ Ο ΛΕΒΕΝΤΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΥΡ ΓΙΩΡΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

ΕΦΥΓΕ Ο ΛΕΒΕΝΤΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΥΡ ΓΙΩΡΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ


Εφυγε... για έναν πιο ξεκούραστο τόπο  ο λεβεντάνθρωπος Γιώργης Ιερωνυμάκης o κυρ Γιώργης για μένα...απο τον Αγιο θωμά του Νομού ηρακλείου.
Ηταν ετών 83 με παιδιά και εγγόνια, με καλή καρδιά, με γέλιο, με λεβεντιά και με φίλους, με διάθεση παρέας και με όρεξη για ζωή.
Αγωνιστής απο δύσκολα χρόνια αλλά αισιόδοξος πάντα.



Τον γνώρισα πριν απο περίπου 3 χρόνια στο χωριό Αγιος Θωμάς σε ένα καφενείο όπου και υπήρξε το σημείο συνάντησης μας, όποτε επισκεπτόμουν το χωριό
που χάθηκες μου έλεγε .... έλα να πιούμε μια ρακί.
Μου άνοιξε την καρδιά του, μου είπε πολλές ιστορίες απο τα δύσκολα παιδικά του χρόνια,  με συμβούλεψε, μα πάνω απ όλα  αγκάλιασε την φράση μου ότι μου αρέσει η παρέα του γιατί μου θύμιζε τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου.
Μου επέτρεψε να τον φωτογραφίσω και να εντάξω την φωτογραφία του σε μια απο τις εκθέσεις φωτογραφίας που είχα κάνει το 2012 , του πρόσφερα την κορνίζα και την τοποθέτησε στο σπίτι του .
Με τίμησε !!!







Είσαι κυρ Γιώργη απο τις περιπτώσεις της ζωής... που το στομάχι δένει σαν κόμπος στην είδηση του μεγάλου ταξιδιού σου..
Ταλαιπωρήθηκε τον τελευταίο καιρό και έφυγε...


Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου στον Αγιο θωμά του νομού Ηρακλείου.

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ






2 σχόλια:

  1. Αντώνη να είσαι καλά να τον θυμάσαι πάντα με αγάπη
    Καίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένε θείε, αν είχε η Κρήτη μόνο μιά μορφή, αυτή θα ήταν η δική σου: ωραία, αγέρωχη, καλοσυνάτη, ευγενική, αξιοπρεπής, κλασσική. Χαίρομαι που ήσουν κι εσύ ένα κομμάτι της ζωής μου. Ασπα Πάικου-Ιερωνυμάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Post Top Ad

.............