... ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΘΩΜΑ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
Το φιάσκο της κ. Περιστέρη, και η περιφρόνηση εκ μέρους της του ελληνικού λαού, λογω ασχετοσύνης αυτής και των συνεργατών της, για ένα μνημείο το οποίο , μάλλον στις γνώσεις της, φαντάζει σαν εξωγήινο.
Το φιάσκο της κ. Περιστέρη, και η περιφρόνηση εκ μέρους της του ελληνικού λαού, λογω ασχετοσύνης αυτής και των συνεργατών της, για ένα μνημείο το οποίο , μάλλον στις γνώσεις της, φαντάζει σαν εξωγήινο.
Περίμενα από την κ. Περιστέρη να παρουσιάσει καθαρές φωτογραφίες των προθαλάμων του ναού , όπως και του τάφου. Δεν παρουσίασε καμιά, κοροϊδεύοντας τον κόσμο. Δεν παρουσιάζει φωτογραφίες γιατί θα φανεί ότι ψεύδονται όλοι τους που εργάστηκαν εκεί. Αρκέστηκαν μόνο σε αρλούμπες και ασυναρτησίες , άσχετες με τον τάφο και τον ναό της Αρτέμιδος. Ότι όμως και να κάνει η κυρία άσχετη Περιστερη , και οι συνεργάτες της σε πολιτικό και το ονομαζόμενο κακώς, αρχαιολογικό επίπεδο, η αλήθεια δεν κρύβεται. Την αλήθεια την βλέπουν χιλιάδες άτομα. Πρέπει να σταματήσουν να λένε την λέξη επιστήμη γιατί την ξευτιλίζουν.
Είναι τόσο μεγάλη η άγνοια γενικώς, που εξαιτίας της άγνοιας αυτής , αποκάλυψε ότι υπήρχε μέσα στον τάφο μούμια.
Και μόνο ότι βρέθηκαν τα άκρα του σκελετού στον τάφο δείχνουν, ότι έχουμε μούμια. Διότι στην μούμια, τα δάκτυλα των χεριών και των ποδιών , δένονται , ένα ένα. Έτσι οι τυμβωρύχοι ξεσκίζοντας το ύφασμα για να βρουν τα χρυσαφικά, διασκόρπισαν τα άδετα σημεία του σκελετού, ενώ τα άκρα που ήταν δεμένα έμειναν μαζί με το ύφασμα στον τάφο. Το ύφασμα , με την πάροδο του χρόνου σάπισε.
Επειδή είπε η κυρία Περιστερη ότι κανένας δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει ποιος είναι ο νεκρός και ότι όλα είναι εικασίες, την διαβεβαιώνω ότι υπάρχουν επιγραφές κρητικών ιερογλυφικών στον ναό της Αρτέμιδος, πάνω από 100, τις οποίες βλέπουμε εμείς οι εξωγήινοι καθαρά –καθαρά. Αυτή όμως σαν γήινη δεν υπάρχει περίπτωση να τις δει ποτέ , εκτός και αν θέλει να της κάνω μάθημα 10 λεπτών , για να τα βλέπει και να τα διαβάζει αυτά.
Την διαβεβαιώνω ότι η πλάκα πάνω στον κυρίως τάφο , γράφει: Ο ΜΕΓΑΣ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΕΝ ΤΩ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΥΧΤΟΣ.
Η απάνω πλάκα έχει φωτογραφία του Αλέξανδρου, όπως ήταν όταν πέθανε. Φορεί διάδημα που λέει ότι είναι βασιλεύς εκ των τημενιδων. Τα ίδια ακριβώς υπάρχουν και σε επιγραφή στον ναό της Αρτέμιδος στην Σίουα , όπου και ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Στο ψηφιδωτό έχουμε ακριβή παράσταση, της πομπής επαναπατρισμού της μούμιας του Μεγάλου στρατηλάτη. Τον τάφο της μούμιας , το ψηφιδωτό και το δάπεδο της πρόσοψης του ναού κατασκεύασαν εκ των υστέρων, οι ιερείς της Σίουα , οι οποίοι έφεραν την μούμια του στρατηλάτη στην Αμφίπολη. Τα χρώματα του ψηφιδωτού, είναι πάνω από τέσσερα γιατί τα ζωγράφισαν οι ιερείς της Σίουα. Στο σημείο αυτό έχει δίκιο η άσχετη κ. Παλαγιά, ότι στα ψηφιδωτά των Αιγών και της Πέλλας εχομε τέσσερα χρώματα.
Διαβεβαιω την κ. Περιστερη ότι όλες οι επιγραφές που δεν βλέπει, αναφέρουν τον ναό που έκτισε ο Αλέξανδρος στο κέντρο του λόφου κάτω από ένα κοίλωμα, γράφει στο κούτελο της σφίγγας.
Τα πρώτα επιστήλια περιγράφουν τον ναό και ποιες θεότητες λατρεύονται. Στα επόμενα μιλά ο Αλέξανδρος. Σε ένα μάλιστα λέει: <<εγώ ο γιος του Φιλίππου, ο Αλέξανδρος, βασιλεύς εκ των τημενιδών, προσφέρω λατρεία στην Μεγάλη μητέρα , Ορθεία Άρτεμη - λέων και στην Μεγάλη μητέρα Ρέα. Σε άλλο επιστήλιο γράφει, που προσφέρει λατρεία , αυτός, ως Βασιλεύς Α βαθμού , μαζί με τον φίλο του Ηφαιστίωνα , βασιλέα Β βαθμού.
Αυτά δεν υπάρχει περίπτωση να τα δείτε κ. Περιστέρη εσείς. Θα τα βλέπει όμως χιλιάδες κόσμος και θα γελά με τα καμώματα σας.
Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. Μόνο ότι, καταστρέφετε ένα μνημείο, επειδή η εκπαίδευση σας είναι μηδενική. Και αυτό το δικαίωμα, δεν το έχει κανένας από εσάς, που πλησιάζετε αυτά τα μνημεία. Του ναού της Αρτέμιδος και του λεηλατημένου τάφου της μούμιας του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
29/11/2014
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Αναγνώστης, μεταφραστής, Πελασγικών, μινωικών γραφών και του Δίσκου της Φαιστού στο κρυφό και φανερό κείμενο.
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος.
(Γράφω όχι αρχαιολόγος, διότι το <<αρχαιολόγος>> καλύπτει μόνο το 1/100 , των γνώσεων που χρειάζονται , για την δουλειά που κάνω εδώ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου