«ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑΣ» ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΜΑΧΑΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ
Να ξετυλίξουμε την ιστορία που κρύβει ή φανερώνει το εγκαταλελειμμένο σχολείο της Αρμάχας και να ψάξουμε να βρούμε « μαγικές» λύσεις.
Παλεύοντας με το χρόνο , τη φθορά την αδιαφορία της πολιτείας Αναμένει...
Το τυχαίο μας βλέμμα, την κουβέντα των λιγοστών πλέον κουρασμένων και ηλικιωμένων κατοίκων στο καφενείο ή το γεμάτο απορεία βλέμμα του παιδιού που παίζει ανέμελα στην αυλή του σχολείου -εκκλησίας...
Αυτό το κτίριο έχει να μας διηγηθεί ιστορίες που ξεκινούν από το 1932 πρώτο έτος λειτουργίας του.
Προσωπικές ιστορίες και όνειρα παιδιών που πέρασαν από τα θρανία του.
Προσωπικές ιστορίες σημαντικών δασκάλων που κάθισαν στην έδρα του, ερχόμενοι από άλλα μέρη, με τα πόδια το καταχείμωνο να Διδάξουν.
Στην Αρμάχα, τόπο καταγωγής του Ιλαρίωνα Σιναίτη , μιας από τις μεγαλύτερες μορφές του 18ου και 19ου αιώνα, μεταφραστή της Κενής Διαθήκης, του βιβλίου που ο Καποδίστριας διένειμε « εις τους τότε διασωθέντας δια πυρός και σιδήρου του μακρού πολέμου Έλληνας, ως πρώτην πνευματικήν και παρήγορον τροφήν»
Ο πολιτιστικός σύλλογος , με τα πενιχρά του έσοδα προσπάθησε και αντικατέστησε τη στέγη.
Προσδοκώντας από την πολιτεία να συνεχίσει .
Απαιτώντας από την πολιτεία να συνεχίσει... Η επαναξιοποίηση του κτιρίου δε ντύνει μόνο το κτίριο. Χαρακτηρίζει το χωριό.
ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ
Να ξετυλίξουμε την ιστορία που κρύβει ή φανερώνει το εγκαταλελειμμένο σχολείο της Αρμάχας και να ψάξουμε να βρούμε « μαγικές» λύσεις.
Παλεύοντας με το χρόνο , τη φθορά την αδιαφορία της πολιτείας Αναμένει...
Το τυχαίο μας βλέμμα, την κουβέντα των λιγοστών πλέον κουρασμένων και ηλικιωμένων κατοίκων στο καφενείο ή το γεμάτο απορεία βλέμμα του παιδιού που παίζει ανέμελα στην αυλή του σχολείου -εκκλησίας...
Αυτό το κτίριο έχει να μας διηγηθεί ιστορίες που ξεκινούν από το 1932 πρώτο έτος λειτουργίας του.
Προσωπικές ιστορίες και όνειρα παιδιών που πέρασαν από τα θρανία του.
Προσωπικές ιστορίες σημαντικών δασκάλων που κάθισαν στην έδρα του, ερχόμενοι από άλλα μέρη, με τα πόδια το καταχείμωνο να Διδάξουν.
Προσδοκώντας από την πολιτεία να συνεχίσει .
Απαιτώντας από την πολιτεία να συνεχίσει... Η επαναξιοποίηση του κτιρίου δε ντύνει μόνο το κτίριο. Χαρακτηρίζει το χωριό.
ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ιδια εικονα στα περισσοτερα απ τα χωρια μας αυτά τα πανέμορφα κτιρια με τα τεραστια παραθυρα για να πλημυριζουν από τον κρητικο ηλιο και να μας θυμιζουν τα δικά μας χρονια της αθωότητας ,μπραβο στο συλλογο για την προσπαθεια του το ιδιο εχουμε κανει και εμεις στο χωριο μου κάθε φορά που ανοιγει η πορτα του για να κανει μια εκδηλωση ο συλλογος μας μαζι ανοιγει και η καρδια μου
ΑπάντησηΔιαγραφή