ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟΨΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟΨΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ




Τα μέλη της της λέσχης ποίησης Ηρακλείου συναντήθηκαν την Κυριακή 23 Μαρτίου στο ξενοδοχείο ATRION με τον ποιητή Χρ. Ρουμελιωτάκη. Για το έργο του μίλησε ο κ Αντώνης Περαντωνάκης.
Ο Χρίστος Ρουμελιωτάκης γεννήθηκε στην Αργυρούπολη Ρεθύμνης το 1938. Σπούδασε νομικά, πολιτικές και οικονομικές επιστήμες. Έλαβε μέρος στους κοινωνικούς αγώνες της εποχής του και συμμερίστηκε τη μοίρα της ελληνικής Αριστεράς. Στα γράμματα εμφανίστηκε με το ποίημα «Πίσω από τα βλέφαρα του ποιητή», στο περιοδικό Επιθεώρηση Τέχνης, τ. 28, Απρίλης 1957, σελ. 336.





OΠοιητικές συλλογές: Κλειστή Θάλασσα, Αθήνα 1979 και Ξένος Ειμί και Άλλα Ποιήματα, Έκδ. Τυπωθείτω, Αθήνα 2002. "Δεν Είναι Τίποτα", 2008. Το 2010 βραβεύτηκε με το κρατικό βραβείο δοκιμίου-κριτικής για το βιβλίο "Ασκήσεις Αυτογνωσίας".
ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ Το φετινό μου ποίημα, όπως το περυσινό και το προπέρσινο` η ίδια θάλασσα, τα ίδια πρόσωπα, στις ίδιες θέσεις. χε Θωμά, όσο περνούν Μόνον εκείνα τα πουλιά φέτος κατέβηκαν πιό χαμηλά, πιό χαμηλά ως τις εξώπορτες και τις ραμφίζουν.



ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Από του Βάρναλη τις μέρες ώς τα μερόνυχτα του Γκόρπα πολλά αλλάξανε της γης οι κολασμένοι δεν βρυχώνται, η καβαλίνα κι η ροδακινιά εξοστρακίσθηκαν και το κρασί δεν είναι άρωμα και πτήσις και αφρός μόνο οι γυναίκες, α, οι γυναίκες, δύστ υτα χρόνια γίνονται πιο όμορφες και πιο φασίστρες και πράμα φυσικό μας βασανίζουν περισσότερο. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΒΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ Ένας λύκος κάθε βράδυ μου τηλεφωνάει, λέει πως είναι άγριος κι ότι θα με φάει. Λύκε, λύκε που γυρίζεις μοναχός στο χιόνι, έχω τη μανούλα μου και δεν είμαι μόνη. Ένας λύκος κάθε βράδυ μου τηλεφωνάει και μου λέει παραμύθια και μου τραγουδάει. Λύκε, λύκε δεν πιστεύω ό,τι κι αν μου λες, ξέρω ότι είσαι μόνος
και τα βράδια κλαις...


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............