ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕ Ο ΦΑΚΟΣ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ !!! - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕ Ο ΦΑΚΟΣ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ !!!



Είναι πολλές οι φορές που βλέπουμε καθημερινά εικόνες της καθημερινότητας μας και τις θεωρούμε συνηθισμένες και κλασικές.
Τοπία, Ανθρώπινες ψυχές, ζώα και αντικείμενα που τα έχουμε συνδυάσει με αδιάφορες και φλύαρες σκέψεις δευτερολέπτων στο διάβα μας.

Όταν όμως τα δεις με την άλλη σου ματιά, αυτή που κρύβουμε όλοι μας μέσα μας, ξάφνου όλα αλλάζουν και δημιουργούν μια στάση και μια φυγή συγχρόνως .
Αποκτούν μια αντανάκλαση που μοιάζει να έχει συγχωνεύσει το Χθες, το Σήμερα και το Αύριο σ' ένα αδιάσπαστο πυρήνα ζωής.

Έτσι αισθάνθηκε αυτές τις στιγμές το μάτι μου και έτσι τις αποτύπωσε ο φωτογραφικός μου φακός.




































































ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............