Βραβείο Ανάδειξης Τοπικής Κοινωνίας στη Creta-Xenia του ΓΕΛ Μοχού - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET - www.kritipoliskaixoria.gr

.........
Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Βραβείο Ανάδειξης Τοπικής Κοινωνίας στη Creta-Xenia του ΓΕΛ Μοχού

Στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών παρουσία της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Προκοπίου Παυλόπουλου, του Πρέσβη των ΗΠΑ, Τζέ-φρι Πάιατ, της υφυπουργού Παιδείας, Μερόπης Τζούφη και εξεχουσών προσωπικοτήτων του επιχειρηματικού, πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2019, η απονομή του Βραβείου Ανάδειξης Τοπικής Κοινωνίας στην Εικονική Μα-θητική Επιχείρηση Creta Xenia Αuthentic Εxperiences του Γενικού Λυκείου Μοχού.


Μεταξύ 160 μαθητικών «επιχειρήσεων» που συμμετείχαν φέτος στο πρόγραμμα της Μαθητι-κής Εικονικής Επιχείρησης του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, η Creta Xenia Authentic Experiences του ΓΕΛ ΜΟΧΟΥ διακρίθηκε με το βραβείο Ανάδειξης Τοπικής Κοινωνίας στον 14ο Πανελλαδικό Τελικό Διαγωνισμό «καλύτερη μαθητική εικονική επιχείρηση 2019».

Την εκδήλωση παρουσίασε η δημοσιογράφος και υπεύθυνη Επικοινωνίας του ΣΕΝ/JA Greece, Μαρία Γιαννέτου, η οποία προσκάλεσε τον κ Θεοχάρη Φιλιππόπουλο, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων, να απονείμει το συγκεκριμένο βραβείο στο Γενικό Λύκειο Μοχού. Ο κ Φιλιππόπουλος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των νέων βάζει θεμέλια για το μέλλον της πατρίδας μας και είναι μια διαδικασία που βοηθάει να αλλάξει ρηξικέλευθα η έννοια της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, η οποία είναι παρεξηγημένη και δεν χαίρει της εκτίμησης που χαίρει σε άλλες χώρες. Επίσης τόνισε πόσο σημαντικό είναι το συγκεκριμένο βραβείο εφόσον η περιφέρεια υποφέρει και επεσήμανε την ανάγκη ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας στην περιφέρεια. Τέλος, ο κ Φιλιππόπουλος δώρισε στο Γενικό Λύ-κειο Μοχού το ποσό των 5.000 ευρώ στο πλαίσιο του διαγωνισμού, παρακινώντας έτσι, ό-πως ανέφερε, και άλλες επιχειρήσεις και επιχειρηματίες να συμβάλουν χειροπιαστά στην ενί-σχυση του θεσμού ώστε να υπάρχουν περισσότερα κίνητρα συμμετοχής περισσότερων παι-διών.

Η απονομή έγινε στους μαθητές και τους καθηγητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και οι οποίοι χαιρετίζοντας την εκδήλωση ανέφεραν:



Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,
Αγαπητοί μαθητές από όλη την Ελλάδα
Η Creta-Xenia δημιουργήθηκε από το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΟΧΟΥ, ένα μικρό περιφερειακό σχολείο του Δήμου Χερσονήσου στην Περιφέρεια Κρήτης. Στόχος μας ήταν να διαμεσολαβή-
σουμε ανάμεσα σε ντόπιους και επισκέπτες προκειμένου οι τελευταίοι να βιώσουν αυθεντικές εμπειρίες της Κρήτης με σεβασμό στο φυσικό – κοινωνικό – πολιτισμικό περιβάλλον του τό-που μας. Η Creta-Xenia ευελπιστεί να αναδείξει την τοπική κοινωνία ανοίγοντας το δρόμο σε ένα βιώσιμο, εναλλακτικό και υπεύθυνο τουρισμό που θα βασίζεται στην αυθεντικότητα και τον πολιτισμό.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους εκπαιδευτικούς μας, τον Δήμο Χερσονήσου, την Περιφέρεια Κρήτης, τους χορηγούς μας, καθώς και την τοπική κοινωνία του Μοχού που αγκάλιασε με εν-θουσιασμό από την αρχή όλη μας την προσπάθεια.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων για την ευκαιρία που μας έδωσε γι αυτό το μεγάλο ταξίδι και για τη μεγάλη τιμή να παραλαμβάνουμε το ειδικό βραβείο «Ανάδειξης Τοπικής Κοινωνίας».
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι που είμαστε εδώ μαζί σας και ευχόμαστε καλή επιτυχία στην μαθητική επιχείρηση που θα μας εκπροσωπήσει στη Λιλ της Γαλλίας!
Σας ευχαριστούμε πολύ!



Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές μας απέσπασαν το ένθερμο χειροκρότημα και εισέπραξαν τα επαινετικά σχόλια του παρευρισκόμενου κοινού και των διοργανωτών για την άψογη πα-ρουσία τους και για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της συμμετοχής τους στον εν λόγω Διαγωνισμό.

Μέσω της συμμετοχής του σχολείου μας στο παραπάνω πρόγραμμα δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη σπουδαιότητα της σύνδεσης και της αλληλεπίδρα-σης μεταξύ της τοπικής κοινωνίας και του σχολείου. Οι μαθητές μέσω της βιωματικής διαδι-κασίας συνέδεσαν άμεσα την εκπαιδευτική θεωρία με τις εργασιακές δυνατότητες και το ερ-γασιακό περιβάλλον του τόπου τους με αποτέλεσμα να μπορούν να οραματίζονται σε μια δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο ένα μέλλον δημιουργικό, παραγωγικό και ελπιδοφόρο ερ-γασιακά.

Post Top Ad

.............